El Barça ha disputat aquest dilluns un partit amistós entre els jugadors de la plantilla després que el Preston North End cancel·lés el partit per falta d'efectius. El club britànic tenia moltes baixes, i Hansi Flick ha organitzat un partit de tres parts de 20 minuts i amb la figura d'un àrbitre oficial on ha pogut provar diverses solucions en la posició de 9. L'entrenador blaugrana també ha pogut veure el nou extrem belga, Bisiwu, que no ha jugat com a titular, però ha tingut els seus primers minuts tres dies després que el club blaugrana anunciés que el fitxava.
Partit d'entrenament per la cancel·lació del duel contra el Preston
El partit ha acabat 1-1 amb gols de Fermín, en una de les primeres accions del partit, i Xavi Espart, que igualava el marcador poc després. Els equips que s'enfrontaven estaven formats per Szczesny, Xavi Espart, Christensen, Gerard Martín, Jofre Torrents, Casadó, Marc Bernal, Orian Goren, Adeyemi, Ebrima Tunkara i Álex González i, per altra banda, jugaven Iker Rodríguez, Héctor Fort, Araujo, Cortés, Pesquer, Fariñas, Guille Fernández, Fermín, Roony, Toni Fernández i Raphinha.
Partit d'entrenament per tancar l'stage a St. George’s Park. 💪 pic.twitter.com/ygbaYYXE82
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) August 3, 2026
El golejador de l'últim partit dels blaugrana, Hamza Abdelkarim, va fer la primera sessió de l'entrenament amb el grup, però no ha disputat cap minut durant el partit. Igual que Balde, que ha continuat treballant individualment, i Frenkie de Jong, que, lesionat, ha mirat el partit des de la graderia, on també hi havia Deco, Bojan i Alejandro Echevarría. Sí que han tingut uns minuts Áron Yaakobishvili, Tommy Marqués, Òscar Gistau, Shane Kluivert, Ibrahim Diarra i el nou fitxatge, Jesse Bisiwu. Sense l'arribada encara de cap davanter centre, Ebrima Tunkara i Toni Fernández han sigut els escollits per jugar en la posició de davanter centre.
Flick, encantat amb els joves
Flick ha destacat les actuacions de Tunkara, Goren i Espart afirmant que són jugadors amb molt talent i de primer nivell. L'entrenador blaugrana també s'ha mostrat tranquil quan se li ha preguntat per la manca de jugadors en la posició de davanter centre després de la marxa de Lewandowski i els rumors de la possible marxa de Ferran Torres. El tècnic està obert a millorar la plantilla i confiat que Deco pugui portar alguna nova incorporació. Per altra banda, tampoc descarta jugar amb fals 9, com ja ha fet en alguns partits amb Lamine Yamal, o les noves incorporacions Gordon o Adeyemi.
Amb aquest partit el conjunt blaugrana dona per finalitzat el seu stage i està previst que torni cap a Barcelona aquesta tarda. L'entrenador alemany ha donat dos dies de festa als jugadors, i dijous tornaran a la rutina per preparar el final de pretemporada. Els rivals següents del Barça abans d'arrencar la Lliga seran l'Udinese i el Nottingham Forest en el triangular que es disputarà el pròxim 8 d'agost a l'estadi Bluenergy, Itàlia.
