Pedri González s'ha solidaritzat amb la situació actual que li ha tocat viure a un company. Perquè mai és fàcil acceptar les suplències constants, i veure com l'entrenador, en aquest cas, Hans-Dieter Flick, no té espai en els seus plans. Això és el que li ha succeït a Roony Bardghji, qui va arribar al Barça aquest mateix estiu, com un dels fitxatges més sorprenents i inesperats que es recorden en molt de temps. I és que pràcticament ningú el coneixia.
Joan Laporta i Deco van detectar el seu increïble marge de progressió, i no van dubtar a l'hora d'aprofitar que podia aterrar per una xifra molt raonable. Tan sols dos milions d'euros van necessitar invertir per un crac que ja havia deixat detalls de la seva immensa qualitat individual pel futbol danès, i que tan sols té 19 anys. Però ràpidament, molta gent es va començar a preguntar si era una incorporació necessària, considerant la demarcació que ocupa.
Per a l'atac, ja tenien pràcticament apalancat el desembarcament de Marcus Rashford a préstec des del Manchester United, i també tenien estrelles del nivell de Ferran Torres, Lamine Yamal o Raphinha Dias. Sense oblidar el talent d'algunes perles del planter que esperaven el seu torn al Camp Nou, com Dani Rodríguez o Toni Fernández, que ja s'havien estrenat amb el primer equip, o Jan Virgili, que va acabar dient adeu poc després.
No obstant això, des del Barça tenien clar que no volien desaprofitar l'oportunitat de reclutar Bardghji, qui va impressionar tothom en els seus primers entrenaments. Va demostrar les seves condicions tècniques, i va completar una sèrie d'actuacions molt interessants en la gira asiàtica. I gràcies a la plaga de lesions que hi havia en totes les demarcacions, va poder tenir alguns minuts, i jugar un parell de partits com a titular. Però ha acabat desapareixent per complet.
S'ha hagut de conformar a entrar com a revulsiu en els minuts finals, i ja fa dos mesos que no és titular. A més, l'ex del Copenhaguen ha estat assenyalat per la seva falta de punteria, i sembla que Flick ha deixat de confiar en ell.
Pedri intenta animar Bardghji
Conscient de la situació tan complicada que Bardghji viu ara mateix, Pedri ha exercit com a capità, i no ha dubtat a parlar amb ell per tranquil·litzar-lo, i demanar-li que continuï treballant en silenci, com asseguren a Suècia.
Té molt talent, però l'adaptació a un equip tan exigent com el Barça mai no és senzilla. A part, tampoc no ha ajudat la mala ratxa que travessen, i que ha provocat que Flick no pugui fer gaires invents.
