És oficial: Carlos Alcaraz i Serena Williams jugaran junts en el doble mixt de l'US Open. Després que el tenista murcià anunciés el seu retorn a les pistes per disputar l'últim Grand Slam de la temporada, l'organització de l'Open dels Estats Units ha anunciat en un comunicat aquesta tarda, que la seva primera aparició serà al dimarts 25 d'agost juntament amb la històrica jugadora de tenis. La notícia ha generat una gran expectació i l'aficionat del tenis ja espera veure la dupla en acció en el famós estadi Arthur Ashe.
Expectació a Nova York per la tornada de Carlos Alcaraz
Després de l'anunci del periodista Fabrizio Romano, que confirmava el retorn d'Alcaraz i la seva participació a l'US Open, Williams va comentar: "Ohhhhh ok. M'agrada veure això". El comentari no es va quedar aquí i el tenista espanyol va respondre amb els emojis d'uns ulls i un rellotge de sorra, que van començar a saltar les alarmes entre els aficionats. Finalment, aquesta tarda l'US Open ha confirmat els rumors en una publicació on anunciaven oficialment la parella pels dobles mixts sota el comentari "Dos campions. Un equip".
Two Champions. One team. pic.twitter.com/5yKXHBjePy
— US Open Tennis (@usopen) August 22, 2026
El dobles mixt de l'US Open es desmarca de la resta de Grand Slams. Participaran setze parelles en dos dies intensos: dimarts es faran els vuitens i quarts, i dimecres, les semifinals i la final. Tot això passarà abans de l'inici del quadre individual el diumenge 30. Alcaraz i Williams no són l'única gran parella de la competició, sinó que també es trobaran amb altres grans noms com Novak Djokovic i Aryna Sabalenka. Altres jugadors de renom com Zverev, Medvedev o Aliassime també disputaran el torneig de mixtes.
Una parella amb 46 Grand Slams en total
Carlos Alcaraz i Serena Williams els separen 22 anys, però tots dos saben molt bé què és ser el número 1 del tenis. El del Palmar compta amb un total de 7 Grand Slams, encara una mica lluny de la històrica jugadora de tenis que té un palmarès de 23 individuals, 14 en dobles i 2 en mixtos.

Alcaraz no competeix des del 14 d’abril, data en què va vèncer Otto Virtanen en el seu debut al Barcelona Open Banc Sabadell. En aquell partit, un mal gest li va causar una lesió al canell dret. Des de llavors, el murcià ha hagut de ser baixa en diversos tornejos per centrar-se exclusivament en una recuperació progressiva i sense riscos. El partit amb Serena Williams el pròxim dimarts serà el retorn del vigent campió del torneig i li servirà per començar a agafar sensacions a pista.