Golejada del Barça contra l'Athletic Club a la semifinal de la Supercopa d'Espanya. Partit plàcid per als culers, amb molt bones actuacions individuals, però també amb un preocupant partit d'un dels assenyalats habituals.
L'1x1 del Barça
Titulars

Joan Garcia no ha hagut de fer pràcticament res perquè l'Athletic ha estat inofensiu. I la dolentíssima actuació d'Unai Simón, el porter rival i titular amb la selecció espanyola, fa una mica més internacional el porter culer.

Jules Kounde no ha tingut excessiva feina al lateral. No ha hagut de defensar Nico Williams, per tant, és sinònim de tranquil·litat.

Pau Cubarsí ha estat tan relaxat com si estigués en plenes vacances d'estiu. L'Athletic no li ha ocasionat problemes i ha viscut sense patir.

Eric Garcia no es relaxa mai. Aquesta vegada ha actuat com a defensa central i ha estat el més concentrat de tots. No ha fallat i ha fet un pas endavant quan tocava.

Alejandro Balde no ha tingut el seu dia. Encara que defensivament no ha estat exigit, en atac ha estat desaparegut. Segurament, el protagonisme de Raphinha a la seva banda li ha restat importància dins del partit.

Frenkie de Jong ha suspès perquè ha fallat, ha estat lent i no ha casat amb la resta de l'equip. Parsimoniós com la gespa i sense vitalitat. Les seves frivolitats innecessàries han donat algun ensurt en un partit que estava sent rodó.

Pedri González ha estat l'encarregat de maniobrar el timó del Barça. Donant les ordres des del mig del camp, aportant velocitat quan tocava i calmant el partit quan més li interessava.

Fermín López ha tingut moments de tot. Tant se'l podia veure fallant ocasions molt clares i passades senzilles, com després fent un golàs i participant de manera directa a la golejada blaugrana.

Roony Bardghji ha estat molt inspirat en una nit que ha hagut de fer Lamine Yamal. Sense por a res, la seva màgia i també el seu olfacte golejador s'han deixat veure a l'Aràbia Saudita.

Ferran Torres ha tingut poques intervencions perquè ha estat massa rodejat de defenses rivals, però continua tan infal·lible com el final de l'any anterior. Nou gol, el 14è del seu compte particular, i confirma el perquè és el màxim golejador culer.

Raphinha torna a emocionar amb el seu futbol. Deixant-s'ho tot sobre la gespa, corrent a totes les jugades i marcant dos gols. Un líder al camp que sempre que juga es nota, i molt.
Suplents

Gerard Martín no deixat de ser rigorós tot i sortit amb el partit resolt. Ha tornat al lateral esquerre i ha fet un paper acceptable.

Marcus Rashford ha estat ràpid, molt entregat i amb ganes de demostrar coses en la mitja hora que ha tingut. Un paper influent.

Marc Bernal ha entrat per De Jong i ha millorat l'actuació del neerlandès. Sempre a lloc, sense arriscar, i fent la feina que tocava en tot moment.

Lamine Yamal ha sortit al camp als minuts finals i ha deixat algun detall més de la seva màgia.

Dani Olmo no ha estat protagonista. Ha jugat menys de vint minuts i no ha tingut rellevància en el duel.
Entrenador

Hansi Flick ha apostat per una alineació molt encertada. Tot i les rotacions, algunes d'elles importants, han tingut un efecte molt positiu. I el Barça jugarà una nova final de la Supercopa d'Espanya.