No és Schlotterbeck ni el favorit de Hansi Flick, però Deco el té emparaulat com a nou soci de Cubarsí

Al Barça continuen buscant un nou central, i controlen diverses opcions al mercat. Una d'elles és Nico Schlotterbeck, el gran favorit de Hans-Dieter Flick, qui el coneix perfectament, després d'haver-li donat l'oportunitat de debutar a la selecció alemanya absoluta, i d'haver-lo convocat per al Mundial de Qatar. També s'ha parlat molt d'Alessandro Bastoni, encara que aquesta és una possibilitat que ha perdut força en els últims mesos.

I el jugador que sembla haver escalat posicions a l'agenda, i que seria el gran favorit per aterrar el mes de gener, és Arthur Dias. A l'Spotify Camp Nou tenen presa la decisió de fitxar una nova peça per a l'eix de la rereguarda a meitat de curs, en especial, si aconsegueixen desprendre's de Jules Koundé o d'Alejandro Balde. El problema és que ni el Borussia Dortmund ni l'Inter de Milà estan disposats a negociar per les seves estrelles.

En canvi, l'Atlético Paranaense sí que pot obrir les portes a una de les seves majors perles, si és per un preu adequat. Precisament, el seu accessible cost és un altre dels punts a favor de l'internacional brasiler, qui va ser una de les grans novetats en l'última llista de Carlo Ancelotti. Els observadors han elaborat una sèrie d'informes realment positius i favorables, que recomanen aquesta incorporació, i a 'Globo Esporte' asseguren que els contactes estan en marxa.

Deco seria el responsable d'aquesta negociació, i el principal valedor del futbolista nascut l'any 2007, qui ja compta amb una experiència interessant en l'elit, malgrat la seva joventut. Té clar que encaixaria a la perfecció al Barça, i que podria ser indispensable per a Flick a curt termini, traient-li el lloc a Gerard Martín o a Andreas Christensen. Perquè el veu com un soci ideal per a Pau Cubarsí, amb qui podria entendre's a la perfecció.

Dias estaria encantat de poder provar sort a Europa, i d'arribar al conjunt blaugrana, que seria la seva opció predilecta, malgrat comptar amb l'interès d'altres equips top.

Dias, valorat en 25 milions d'euros

Per poder reclutar Dias, el preu que al Barça haurien de desemborsar seria de 25 milions d'euros. Una quantitat molt raonable, i que podrien pagar sense la necessitat de fer un gran esforç.

Encara que també cal recordar que les últimes apostes del club en el mercat brasiler no han sortit precisament bé, amb Arthur Melo, Vitor Roque, Douglas Pereira o Yerry Mina com a exemples…