No tot pot ser alegria i felicitat al Paris Saint-Germain. Malgrat que aquest 2025 ha estat el millor any en la història de l'entitat, en el qual per fi han pogut conquerir l'anhelada primera Champions League, també hi ha espai per als empipaments, les discussions i el malestar. Especialment, amb les peces que no han tingut el rol que esperaven, i que sol·liciten molts més minuts, un problema inevitable en tots els clubs de màxima exigència.

A més, el caràcter fort i complicat que té Luis Enrique sempre li ha ocasionat problemes en pràcticament tots els conjunts que ha dirigit. I hi ha un crac que ja s'ha atrevit a queixar-se a Nasser Al-Khelaïfi, pel fet que no té el rol que voldria, i ha perdut per complet el seu lloc en les alineacions. Parlem de Bradley Barcola, qui en el seu moment va ser una de les grans estrelles del Parc dels Prínceps, i va demostrar tenir un talent impressionant.

Bradley Barcola
Bradley Barcola

Va arribar com una aposta de futur, i sent un desconegut per a pràcticament tot el públic, però tan sols va necessitar uns pocs mesos per adaptar-se, i guanyar-se la confiança del tècnic asturià. Una confiança que ha anat perdent amb el pas del temps, i també per culpa de la irrupció d'altres perles del planter, com Ibrahim Mbaye o Quentin Ndjantou, i per l'arribada de nous cracs, com Khvicha Kvaratskhelia o Desiré Doué.

La realitat és que, quan tots els efectius han estat disponibles, l'ex de l'Olympique de Lió s'ha hagut de conformar amb la suplència, i amb jugar únicament com a revulsiu en els partits importants. ‘Lucho’ ha preferit apostar abans per altres companys, i al jove atacant de 22 anys no li ha quedat més remei que haver d'acceptar que ja no és un fix. Una cosa que l'ha portat a plantejar-se la seva sortida del PSG, a causa que la relació amb l'entrenador és gairebé inexistent.

Barcola no vol arruïnar la seva fantàstica progressió, i no tindria cap tipus de problema a l'hora de trobar un nou equip. Així que ja ha demanat al seu agent que comenci a oferir els seus serveis per Europa.

El Reial Madrid, entre els clubs que han rebut la trucada de Barcola

I entre les possibles destinacions de Barcola, s'ha col·locat el Reial Madrid, com s'han encarregat d'explicar a ‘L’Équipe’. Els dubtes amb la renovació de Vinícius Júnior i les probables sortides de Brahim Díaz, de Rodrygo Goes o d’Endrick obliguen Florentino Pérez a haver d’estudiar l’arribada de nous davanters.

El nom del crac del PSG sens dubte és molt interessant, i no es pot descartar res