Passen els dies i es continua aclarint el futur de Neymar Jr, que té contracte amb el PSG fins al 2022. El brasiler, que no vol seguir vestint la samarreta del conjunt francès, cada vegada s'allunya més de París. I això provoca un apropament a marxes forçades al Barça.
Les últimes informacions del diari francès L'Équipe deixen el futur de Ney més clar: no tornarà a jugar al Parc dels Prínceps. Ningú vol cedir, la negociació no avança i no hi ha oferta formal, però ja se sap que el PSG ha posat el dia 10 d'agost com a data límit per resoldre el futur del futbolista brasiler.
Neymar ha tingut bones notícies després de tancar-se sense culpabilitat el presumpte cas de violació i futbolísticament també s'aclareix el seu futur. Fins ara l'únic intent d'oferta rebuda per Neymar va ser el del Barça, amb la intenció d'oferir 40 milions d'euros més Rakitic i Coutinho, però el PSG ni se la va mirar.
EFE
El PSG només vol vendre Neymar a canvi de diners, i com que el van comprar del Barça a 222 milions (el preu de la seva clàusula de rescissió), ara vol treure'n profit i vendre'l per almenys 300 milions d'euros. La mateixa informació apunta que una rocambolesca solució seria la cessió de Neymar per a aquesta temporada amb una opció de compra obligatòria a l'estiu del 2020.
Neymar està boig per tornar a Barcelona i Nasser Al-Khelaïfi, president del PSG, ha vetat el Barça. Comença el compte enrere.