El Nàstic de Tarragona ha caigut davant de la Reial Societat B (1-3) en el Nou Estadi Costa Daurada en l'anada de la final del play-off d'ascens a LaLiga Hypermotion. Els de Luis César Sampedro no han protagonitzat un gran partit i hauran de remuntar un avantatge de dos gols si volen tornar al futbol professional.
La sort no li somriu al Nàstic...
Esperonat per la seva afició que ha omplert el Nou Estadi Costa Daurada, el Nàstic ha sortit bé al partit, però l'escomesa inicial grana s'ha diluït ràpidament després que la Real Societat B es posés per davant en el minut 10. La sort no li ha somrigut al conjunt tarraconense, que ha vist com Unai Dufur s'introduïa la pilota en la seva pròpia porteria en una acció totalment desafortunada.
😥 JUGADA DESGRACIADA
— Esport3 (@esport3) June 14, 2025
⚽️ La rematada de Gorosabel al pal rebota en Unai Dufur. S'avança l'equip basc al Nou Estadi!
⚔️ Nàstic 0⃣🆚1⃣ Real Sociedad B#NàsticRSocietatBE3
▶️ https://t.co/n5zf2QQOAN pic.twitter.com/lfHTxTN8jQ
El gol li ha fet molt mal a un Nàstic que no ha pogut incomodar en excés el filial de la Reial Societat en la primera meitat. L'únic que ha aconseguit generar perill i per partida doble ha estat Antoñín. Primer amb un xut des de dins de l'àrea i posteriorment amb una rematada de volea després d'una gran jugada d'estratègia dels de Luis César Sampedro. En ambdues ocasions ha intervingut Arana per enviar la pilota a córner.
... Que haurà de guanyar a Zubieta
Després del pas per vestidors, la Reial Societat B ha sortit molt seriosa i s'ha fet amb el control del partit i just quan el Nàstic preparava les seves primeres substitucions per canviar el rumb de l'encontre, ha clavat un cop gairebé definitiu. Sobre l'hora de joc, Mikel Rodríguez ha aprofitat un refús de Dani Rebollo per enviar la pilota al fons de la xarxa i fer el 0-2 amb una rematada de semi volea.
💥 Cop dur per al Nàstic!
— Esport3 (@esport3) June 14, 2025
⚽️ La Reial Societat B marca el segon al Nou Estadi de Tarragona
⚔️ Nàstic 0⃣🆚2⃣ Real Sociedad B#NàsticRSocietatBE3
▶️ https://t.co/n5zf2QQOAN pic.twitter.com/1GeGNvjN58
A l'èpica, el Nàstic s'ha llançat a la recerca d'un gol que li mantingués amb vida per al partit de tornada, però estava sent un vull i no puc dels grana, fins que Pablo Fernández ha aparegut per rescatar i donar esperances els seus. En el 83', el davanter asturià ha rematat a la perfecció una gran centrada des de la banda dreta de Migue Leal i ha retallat distàncies. Finalment, el Nàstic ha estat a punt d'empatar, però s'ha topat amb un espectacular Arana, mentre que en el temps afegit, Gorka Carrera ha donat l'estocada final amb un 1-3 que deixa l'eliminatòria molt costa amunt pels catalans. Tocarà anar a Zubieta a guanyar i per més d'un gol.