Una de les bombes que es cuinen a foc lent de cara a aquesta temporada és la sortida de Max Verstappen, que no està satisfet amb el projecte que hi ha en Red Bull. Òbviament, el seu objectiu és continuar arrasant i conquerint campionats, per convertir-se en el pilot amb més títols en la història de la Fórmula 1, i en necessita tres més per igualar Lewis Hamilton i Michael Schumacher. Però en aquests moments, no té un cotxe competitiu.

Així ha quedat demostrat en diversos Grans Premis, i encara que ha aconseguit maquillar les carències que té el cotxe amb el seu impressionant talent, aconseguint diverses victòries, la realitat és que és a anys llum dels McLaren. Oscar Piastri i Lando Norris ja tenen un còmode avantatge en la classificació general de pilots, i seria una sorpresa majúscula que algun dels dos no acabarà proclamant-se com a campió del Món aquest any, per primera vegada en la seva vida.
La decepció que el neerlandès té amb l'escuderia britànica és enorme, i des de la sortida d'Adrian Newey amb direcció a Aston Martin semblen haver perdut el nord. Hi ha un ambient de crisi instal·lat a la marca de les begudes energètiques, que ha provocat que Christian Horner sigui acomiadat en els últims dies, contra tot pronòstic. I el clar objectiu és el de convèncer el '1' perquè es quedi, i respecti el contracte que té firmat, vàlid fins a 2028.
Tanmateix, cada vegada sembla més complicat que Verstappen segueixi en Red Bull, veient que el rendiment i la fiabilitat del cotxe està lluny de ser la desitjada. Hi ha molts rumors que el col·loquen en altres fàbriques, i l'opció que més s'ha comentat és la del seu aterratge en Mercedes, on George Russell queda lliure a finals d'any. I aquesta opció ha guanyat més força després de les declaracions de Nelson Piquet JR, el cunyat de Max.

Perquè en una entrevista recent, se li va escapar que l'acord entre ambdues parts ja està totalment tancat, i que acabarà comprometent-se amb l'escuderia alemanya el 2026, sent el nou company d'Andrea Kimi Antonelli.
Verstappen roman en silenci
Verstappen no ha volgut confirmar res, però tampoc no ho ha desmentit, i s'ha dedicat a romandre en silenci. Però cada vegada és més probable imaginar-ho en Mercedes, i abandonant l'estructura Red Bull, a la qual va arribar quan tan sols era un nen, i on ha aconseguit tots els seus èxits.