Carlos Corberán es mereix tot el crèdit i el reconeixement possible després d'haver completat un treball fantàstic des de la seva arribada al València. I és que va assumir el repte de prendre el control d'un equip que era clar candidat al descens, i que ocupava l'última plaça en la classificació de La Liga EA Sports. Però des del primer partit que va dirigir, es va notar un evident canvi en la mentalitat de la plantilla, i els resultats no van tardar a arribar.
I després d'una segona volta memorable, no només van aconseguir evitar perdre la categoria, sinó que fins i tot es van quedar a prop de classificar-se a competicions europees. I com a recompensa, la directiva 'ché' li ha promès que provaran de retenir a totes les estrelles possibles, i que també intentaran portar algun reforç estel·lar. Aquí és on ha aparegut el nom d'un crac que busca una sortida del Liverpool, com és Kostas Tsimikas.

Un dels grans problemes que hi ha hagut a Mestalla són les constants lesions de José Luís Gayá, que en el seu moment va arribar a ser un dels millors del planeta, però que ha estat molt lluny de la seva millor versió. I no té a un recanvi de garanties, veient les discretes actuacions que el jove Jesús Vázquez ha completat quan ha tingut l'oportunitat de jugar, una cosa que ha provocat que sigui una prioritat portar un especialista.
No han tardat a aparèixer els primers candidats per solucionar aquest mal de cap, però l'opció que més sembla convèncer a tots és la que té com a protagonista a l'internacional grec, que acumula una dilatada experiència en l'elit. Fa molts anys que està en Anfield, on ha arribat a ser important, en especial, en l'etapa de Jürgen Klopp, però tot va canviar radicalment des de la contractació d'Arne Slot com a nou tècnic.
S'ha hagut de conformar amb un rol molt secundari, i les coses es poden posar pitjor si s'anuncia l'arribada de Milos Kerkez des de l'AFC Bournemouth, que ja estaria emparaulada.
El València demanarà la cessió de Tsimikas
No és un fitxatge senzill, considerant l'elevat sou que percep Tsimikas, a més del preu que poden exigir els 'reds'. Però al València confien a poder arribar a un acord, i que aterri a préstec.
Seria una alegria enorme per a Corberán, i les converses ja estan en marxa des de fa alguns dies.