Lewis Hamilton s'ha mostrat completament destrossat un cop ha acabat la classificació del GP d'Hongria. El britànic ha caigut a la Q2 i sortirà des de la dotzena posició. Un resultat que contrasta amb el del seu company d'equip, Charles Leclerc, que ha assolit la pole superant els dos McLaren. Quan ha parlat als micròfons, s’ha vist un Hamilton totalment abatut.
Primer, a DAZN, ja ha estat molt crític amb si mateix: "El problema soc jo". Les declaracions s’han agreujat quan ha parlat per Sky Sports: "Sempre soc jo. Soc un inútil. Absolutament inútil. L’equip no és el problema, puc veure l’altre cotxe a la pole. L’equip probablement necessita canviar de pilot", ha assegurat. Una imatge poc habitual de veure en el heptacampió del món.
“It’s me every time. I’m just useless. The team has no problem. The second car is on pole, so they probably just need to change driver.”
— Ferrari News 🐎 (@FanaticsFerrari) August 2, 2025
Distraught Lewis Hamilton after qualifying 💔
pic.twitter.com/AyjmBTnVBK
Una temporada desastrosa a Ferrari
El fitxatge de Hamilton per Ferrari va generar unes expectatives molt altes. Un dels millors pilots de la història de la Fórmula 1 arribava a l’escuderia italiana amb l’objectiu de lluitar pel Mundial. Però les coses no han anat com s’esperava. És el tercer cop que el britànic queda eliminat a la Q2 i, a més, ja ha estat fora a la Q1 en una ocasió. De fet, comparant els dissabtes amb Leclerc, Hamilton surt perdent per 4 a 10. Uns números molt pobres.
A la classificació general, Hamilton és sisè amb 109 punts, 30 menys que Leclerc, que ocupa la cinquena posició. A més, el britànic encara no ha aconseguit cap podi en aquest Mundial, mentre que el monegasc ja n’ha sumat cinc. És, sens dubte, el Mundial més complicat de Hamilton des que és pilot de Fórmula 1.

Fernando Alonso sortirà cinquè
D'altra banda, el GP d'Hongria ha estat molt positiu per als Aston Martin. Fernando Alonso ha aconseguit la cinquena posició, a una dècima de la pole, només per darrere de Leclerc, els McLaren i George Russell. Aquest diumenge, l'asturià intentarà continuar amb aquesta bona dinàmica per fer un bon resultat i sumar els màxims punts possibles. “Estic supercontent”, ha afirmat. “És un circuit de molta càrrega aerodinàmica i és complicat veure avançaments, així que tenim una molt bona oportunitat per sumar punts”, ha explicat.
També ha destacat que “el cap de setmana va començar bé des de la FP2, on ja ens vam veure competitius”, i s’ha mostrat sorprès pel canvi de rendiment respecte a Spa: “Allà érem 19è i 20è, i aquí, sense tocar res del cotxe, estem cinquens i sisens. Cal entendre què ha sortit bé per aplicar-ho en les pròximes curses”. Sobre la classificació, ha explicat que “hi havia molt de vent, sobretot ha afectat el canvi de direcció, que ha fet que la Q3 fos més lenta”. Finalment, de cara a la cursa, ha remarcat la importància “de fer una bona sortida i avançar, perquè aquí és molt difícil” i, si plou, “no cometre cap error”.