Cop dur per al Barça. Mentre el conjunt blaugrana guanyava per 0-1, al final de la primera meitat han saltat les alarmes. Gavi, que havia rebut un cop dur, ha demanat el canvi amb gestos evidents de dolor i preocupació. El tècnic alemany ha donat entrada a Pedri i, veient l'historial de lesions del futbolista, fa que es generi molta més preocupació. Un cop substituït, ha marxat directament al vestuari amb el doctor Ricard Pruna.
Màxima atenció a l’estat físic de Gavi
Lògicament, encara falten proves per saber si Gavi pateix una lesió i, en cas afirmatiu, quin és l’abast d’aquesta. El que queda clar és que qualsevol molèstia del migcampista genera una preocupació especial per l’historial de lesions que acumula. El 2023 va patir un trencament del lligament encreuat anterior i del menisc, mentre que el 2025 va recaure del menisc i va tornar a estar diversos mesos de baixa. En aquesta ocasió, però, les primeres sensacions apunten que les molèsties no provenien d’aquell genoll.
En el seu lloc ha entrat Pedri. El canari havia començat la nit a la banqueta, com altres jugadors que encara busquen recuperar el ritme de competició, i poc després de la substitució d’un Gavi visiblement afectat, Adeyemi ha anotat el segon gol del partit. Ara, però, totes les mirades estan posades en Gavi i en les proves que determinaran exactament què té.
