LALIGA va donar a conèixer dijous passat el llançament de la campanya 'Torna a veure el mai vist' per promocionar la nova temporada de la màxima competició de futbol a Espanya i així "despertar emocions" en els aficionats que esperen l'inici dels partits a partir de la setmana vinent.

La competició torna amb novetats en la retransmissió, ja que LALIGA ha creat un nou 'Opening' per als partits, que podrà veure's abans de l'inici de cada partit  de LALIGA EA SPORTS i LALIGA HYPERMOTION. Aquestes capçaleres representen la força col·lectiva dels clubs i submergiran l'espectador en l'univers LALIGA just abans de l'inici de cada partit.

La peça d'obertura estarà disponible en televisió i plataformes de streaming a partir del 15 d'agost, coincidint amb l'inici de la nova temporada. En ella, es desenvolupa una composició visual tridimensional basada en el moviment de formes, materials i textures que remeten al treball artesanal del metall.

La seqüència construeix una narrativa on cada element s'entrellaça amb fluïdesa, convergint en una unitat comuna. Aquesta metamorfosi representa la integració dels clubs sota una identitat col·lectiva, amb LALIGA com a element articulador. Una metàfora visual del seu posicionament: "La Força del Nostre Futbol".

Més enllà d'aquesta innovació en l'emissió, LALIGA llança també la campanya 'Torna a veure el mai vist', que durarà fins al final de l'estiu i podrà veure's a tots els broadcasters oficials de la competició. Amb aquesta iniciativa, LALIGA busca reactivar l'emoció connectant amb el que es va viure en la temporada passada. La campanya inclourà activacions transversals en tot l'ecosistema de LALIGA que busquen continuar millorant l'experiència de tots els aficionats.

© SERVIMEDIA. Aquest contingut pertany a Servimedia. La seva difusió està permesa únicament als clients d'aquesta agència de notícies, sempre que s'esmenti Servimedia com a font o autor. Tots els drets estan reservats. Està prohibida la seva distribució o comunicació pública per part de tercers, independentment del mitjà o format utilitzat.