El Barça és molt a prop de tancar un nou acord de patrocini, que permetria ingressar una quantitat important de diners. Joan Laporta no descansa, i encara que no oblida la gestió de la plantilla, com les renovacions de Frenkie de Jong i altres peces, i la sortida dels descarts que han estat assenyalats per Hans-Dieter Flick, també està atent a les noves oportunitats que apareixen per poder recaptar més beneficis.

I manté negociacions molt avançades amb el primer ministre de la República Democràtica del Congo, i amb altres representants del país africà, per lluir a les samarretes de la nova temporada un eslògan que posaria "RDC, coeur de l'Afrique". Una manera de donar més visibilitat a la nació, i per la qual en el Camp Nou aconseguirien embutxacar-se una quantitat molt significativa, que podria ser utilitzada per incorporar algun nou reforç.
Segons s'ha filtrat a diversos diaris, la xifra exacta que està pactada pel president i per Deco és de 40 milions d'euros. Encara que no s'hagués revelat res fins al moment, les converses han estat constants des del mes de maig, quan el primer ministre congolès, Didier Budimbu, va estar a la ciutat comtal, i va visitar les instal·lacions i les oficines per poder parlar personalment amb la directiva de l'equip blaugrana.

Ara ja tot està pactat, i es podria fer oficial durant aquesta setmana, o en la següent. Laporta es mostra molt optimista, i fins i tot va afirmar a diverses fonts que "entraran 40 milions més". Encara es desconeix la mida que ocuparia aquest eslògan a la samarreta que utilitzaran per a la temporada actual, ni on no seria col·locat, encara que el més probable és que sigui en una de les mànigues, o fins i tot, a la zona posterior, sota del dorsal dels futbolistes del Barça.
Aviat es coneixeran més detalls, i caldrà esperar una mica. Però ja és un acord que es pot donar totalment per tancat, en espera que alguna de les dues parts vulgui fer oficial l'anunci.
Laporta continua buscant ingressos
Tanmateix, Laporta no s'aturarà, i continuarà buscant ingressos amb la clara intenció de poder obtenir més diners, que siguin invertits en la plantilla, o per reduir els deutes que encara hi ha en el Barça.
Queda molt treball per fer, i el president no es dona per satisfet. I, com a mínim, confia a trobar un o dos patrocinis nous per a la pròxima temporada.