La tarda de Cornellà no només va ser memorable pel triomf de l’Espanyol davant l’Atlètic de Madrid. A l’exterior del RCDE Stadium, una figura poc habitual en els escenaris futbolístics va acaparar l’atenció de centenars d’aficionats: JJ Watt, exjugador de la NFL i accionista de Velocity Sports Limited, grup que fa poc més d’un mes va adquirir el club.
Watt, llegenda dels Houston Texans i dels Arizona Cardinals, amb dotze temporades a l’elit i tres premis de millor defensor de l’any (2012, 2014 i 2015), va voler viure en primera persona l’estrena del nou projecte. Lluny de l’etiqueta de figura distant, es va mostrar pròxim i planer: va conversar amb seguidors, va signar autògrafs i fins i tot va compartir unes cerveses amb l’afició, en una escena que ràpidament va córrer per les xarxes socials.
"Hi haurà moltes més cerveses a les prèvies en el futur"
Després de la victòria, Watt va publicar un missatge en castellà al seu perfil oficial: "Aquesta nit hem vist el millor dels pericos. Hem vist el que es pot aconseguir quan l’equip i l’afició s’uneixen. Un sol batec. Una sola missió. Gràcies a tots per la càlida benvinguda. Ens vau fer sentir com a casa des del primer moment. Hi haurà moltes més cerveses a les prèvies en el futur", va escriure.
A més, va reconèixer que no podrà tornar a Barcelona fins al febrer per motius laborals. Actualment, exerceix com a comentarista a CBS Sports després d’haver-se retirat el gener de 2023, i el calendari de la NFL el mantindrà lligat als Estats Units fins al final de la Superbowl: "Malauradament, no podré tornar fins al febrer a causa de la meva feina (la NFL juga els diumenges, igual que els pericos), però estaré amb vosaltres amb esperit, energia i passió. Estem en excel·lents mans amb l'Alan Pace, que només vol el millor per al club i el seu futur. Gràcies per una nit inaugural increïble. Una que no oblidaré mai. Força Màgic Espanyol!", va concloure.
3 punts per començar la Lliga amb bon peu
Mentrestant, a la gespa, l’Espanyol també va respondre. La victòria davant l’Atlètic de Madrid va servir per demostrar que el nou projecte no només té un relat institucional. La remuntada liderada per Miguel Ángel Rubio i Pere Milla va encendre Cornellà i va permetre que l’afició celebrés un inici de Lliga que convida a l’optimisme.
L’entrenador blanc-i-blau, Manolo González, tot i mostrar-se molt satisfet pel triomf, va voler mantenir els peus a terra i va deixar clar quins han de ser els passos a seguir: “El primer objectiu és aconseguir els 40 punts, després ja es veurà. És bo que la gent sigui optimista, que no tot és dolent a l’Espanyol i que vegem les coses bones que té aquest club, que en són moltes”, va remarcar en roda de premsa.