La campanya per la Pilota d'Or no deixa de generar reaccions. Mentre cadascú té la seva opinió sobre qui es mereix guanyar el trofeu, que està més igualat que mai, tots els candidats han fet la seva pròpia campanya publicitària, per argumentar per què mereixen ser els elegits. I un d'ells és Lamine Yamal, qui no ha tingut cap problema a l'hora d'assegurar que ell seria el just guanyador, després de la seva fantàstica campanya al Barça.
També ha admès que al Mundial no va estar al 100%, i que se li ha d'exigir molt més. Però va recordar que va ser vital perquè 'La Roja' guanyés la seva segona estrella, on va jugar com a titular tots els partits a excepció d'un, mentre que a La Liga EA Sports va ser elegit com a MVP del torneig, per davant d'un altre dels grans favorits, com Kylian Mbappé. Unes declaracions que l'han fet ser comparat amb Cristiano Ronaldo.

Des del programa 'El Larguero' de la Cadena SER han assegurat que aquestes paraules recorden molt les que en el seu moment va dir l'actual futbolista de l'Al-Nassr, i que li van costar dures crítiques. Així de contundent es va mostrar Jesús Gallego, qui va deixar clar que no li agradaven gens aquestes actituds, i que no és l'exemple que ha de seguir el futbolista de 19 anys, a qui va recomanar mirar-se més al mirall de Leo Messi o d'Andrés Iniesta.
"La sinceritat pot ser una virtut, però si sent sincer dius estupideses passes de ser sincer a estúpid. Hi ha una diferència entre una cosa i una altra. Han copiat el fantasmeig de Cristiano Ronaldo. Han anat a l'exemple de l'egocentrisme. Això el perjudicarà quan jugui fora del seu estadi, com li passava a Cristiano", van ser les seves paraules.
Qui també va donar la seva opinió va ser Manu Carreño, seguint amb aquesta línia argumental, i deixant clar que havia quedat sorprès amb aquestes declaracions de Lamine. "Em sembla un jugador de fantasia, però escoltar Lamine Yamal dir 'ara mateix hi ha pocs jugadors a Europa que juguin com jo', reconec que no m'agrada". "Em grinyola escoltar aquestes coses i més en Lamine Yamal. M'agradava el del principi, el que deia que no anava a suplicar. No sé si això et dona més o menys opcions", va assegurar.
Ens espera un mes llarg fins que no es resolgui el guanyador de la Pilota d'Or…