Harry Kane per fi va abandonar el Tottenham Hotspur l'estiu passat, després d'haver protagonitzat una immensa quantitat d'especulacions. Va ser col·locat al Manchester City, en el Reial Madrid o en el Paris Saint-Germain, però va acabar en el Bayern de Munic, que encara no havia aconseguit trobar un successor per a Robert Lewandowski. I amb aquest moviment, esperava acabar amb la seva maledicció una vegada per sempre, i conquerir el seu primer trofeu.
Encara no sap el que és celebrar un títol, i creia que en el Allianz Arena tenia una oportunitat increïble per fer-ho. Però de moment ja ha vist com el seu equip era superat a la Supercopa i en la DFB Pokal, i en la Bundesliga es troben a vuit punts del líder, el Bayer Leverkusen de Xabi Alonso. Mentre que en la Champions League estaran obligats a remuntar en la tornada, després de perdre en l'anada davant de la SS Lazio.
Les promeses que li van fer a l'astre anglès no s'han complert, i a més està sent molt criticat pel seu irregular rendiment. Els bavaresos passen una crisi molt delicada, i la relació de Thomas Tuchel amb els futbolistes és molt tensa. L'ex del Leicester City i del Norwich City no es troba còmode, i fins i tot es comenta que ha començat a pensar en la possibilitat de canviar d'aires de nou, ja que sap que no li faltaran ofertes.
Kane no és feliç en el Bayern, i tampoc no sembla haver-se adaptat a la seva nova vida a Alemanya. Per sort, hi ha una entitat que li permetria tornar a la Premier League, i que també li donaria l'oportunitat de continuar vivint a Londres. Perquè el Chelsea necessita un golejador desesperadament, i Todd Boehly té clar que el 'Huracà' és el futbolista que necessiten per tornar a ser un rival temible. I està disposat a pagar el que sigui necessari.

Però hi ha un problema, i és que els germànics demanaran molts diners, encara que els 'blues' tenen un pressupost elevadíssim, i a més els de Mauricio Pochettino tindran complicat disputar competicions europees el proper any. Això pot fer que el crac de 30 anys estudiï altres alternatives.
Kane passa a ser la prioritat, Victor Osimhen, el 'pla B'
Des de Stamford Bridge s'han obsessionat per Kane, fins al punt de considerar-ho un objectiu prioritari, encara que també tenen un 'pla B' al cap. Perquè no s'obliden de Victor Osimhen, la referència del SSC Napoli, i que també desitja fer les maletes i deixar el sud d'Itàlia.
El Chelsea serà protagonista a l'estiu, com ja és costum.