En el Barça, com passa en tots els clubs del planeta, sempre hi ha rivalitats dins del vestidor. Encara que no transcendeixin més enllà del terreny de joc, la competència que hi ha a totes les demarcacions és màxima, i això provoca que no puguin jugar absolutament tots els jugadors que Hans-Dieter Flick té a la seva disposició. Tan sols n'hi ha onze afortunats que poden ser els elegits, i això sol generar tensions.

I si hi ha una zona on actualment no queda clar qui és el titular habitual, és la de davanter centre. Una cosa curiosa, si considerem que des de l'arribada de Robert Lewandowski al Camp Nou, a l'estiu de 2022, no hi havia hagut cap tipus de debat. I el seu sensacional rendiment l'anterior campanya, marcant més de 40 gols entre totes les competicions i erigint-se en la referència ofensiva de l'equip un any més, no donava motius per dubtar.

Robert Lewandowski

Tanmateix, la lesió que va patir en la pretemporada, a més de la seva avançada edat, 37 anys, han provocat que aquest curs hagi d'acceptar un rol més secundari. 'Hansi' ja li va advertir que li donaria més descans, i la seva intenció era dosificar-lo perquè pogués arribar al 100% de cara al tram més decisiu de la temporada. Tot, amb la intenció que no es repetís la mateixa història que la campanya anterior, quan es va lesionar en el moment que més el necessitaven, i es va perdre les semifinals de la Champions League.

Però l'astre polonès no es podia arribar a imaginar que encara no hauria pogut jugar com a titular en les primeres quatre jornades de La Liga EA Sports. S'ha hagut de conformar amb ser un revulsiu, i Ferran Torres ha aprofitat al màxim les oportunitats que ha tingut en el Barça, reivindicant-se i guanyant-se la confiança de Flick. Ha respost amb bones actuacions, i no ha fet mèrits per deixar de ser l'ariet de l'equip.

Ferran Torres

Així que existeix el debat sobre qui continuarà sent el '9' blaugrana, i si 'Hansi' mantindrà la seva confiança en 'El Tauró', o si li tornarà aquesta responsabilitat a Lewandowski.

Lewandowski espera ser l'elegit per enfrontar-se al Newcastle United

Lewandowski ha acceptat la seva situació, però espera que aviat les coses canviïn. I no li agradaria en absolut veure com novament comença des de la banqueta en el debut del Barça en la fase regular de la Champions League, contra el Newcastle United.

Flick ho haurà de gestionar tot a la perfecció perquè no hi hagi una guerra entre el guanyador del Trofeo The Best l'any 2020 i Ferran.