El Barça va dir que abans d'acabar el 2018 tindria l'acord per posar el nom del nou Camp Nou, però el temps ha passat més ràpid de l'esperat i, de moment, no hi ha novetats. Els naming rights, una de les grans esperances per resoldre part de les multimilionàries despeses de l'Espai Barça, segueix oferint novetats.

Ara fa poc més d'un mes tornava a treure el cap Grifols, que agafava la pole position per ser la responsable de posar el nom al remodelat estadi blaugrana, que ha sofert una nova demora i té previst acabar-se a l'any 2023. Les negociacions van encaminades a un acord per 20 anys, amb uns ingressos d'uns 20 milions d'euros per temporada. Una xifra d'ingressos total que podria rondar els 400 milions.

Però la farmacèutica catalana podria tenir uns plans diferents als esperats inicialment per l'entitat blaugrana. Segons informa El Confidencial, Grifols tindria la intenció de revendre els naming rights, quedar-se una comissió, i així treure'n benefici. Tal afirma el mitjà, la farmacèutica tindria la intenció de fer de broker i així treure'n rendiment econòmic i com a empresa d'un acord històric.

Nou Camp Nou FAÇANA TRIBUNA NOCTURNA

Amb aquesta nova posició de Grifols, el Barça ara estaria estudiant la viabilitat de cedir els naming rights i la possibilitat que el Camp Nou vagi canviant el nom durant els anys de l'acord. Fins ara ja s'havia explicat la possibilitat que Grifols gestionés el naming per posar noms de les empreses del seu grup, però ara s'afegeix la possibilitat de vendre el nom a possibles empreses alienes a Grifols.