Després del Barça i l'Espanyol ha estat el torn del Girona. L'únic club de futbol català de Segona Divisió A també s'ha posicionat després de la sentència als líders polítics i activistes del procés i ho ha fet, a més, amb molta contundència.

El club blanc-i-vermell ha recordat que sempre ha estat "un defensor de la llibertat d’expressió i en favor del dret a decidir" i ha demanat l'obertura "d’un procés de diàleg i negociació entre totes les parts, sense límits ni condicions" que ha d'incloure "l’alliberament dels líders cívics i polítics condemnats empresonats injustament des de fa dos anys".

"El Girona vol fer extensiva la seva solidaritat amb les famílies dels presos polítics -Oriol Junqueras, Raül Romeva, Josep Rull, Jordi Turull, Joaquim Forn, Dolors Bassa, Carme Forcadell, Jordi Cuixart i Jordi Sànchez, que ja han patit durant dos anys la seva absència", ha sentenciat l'entitat de Montilivi.