A Ducati s'ha instal·lat un clima de tensió i de preocupació, ja que les coses no acaben de sortir com s'esperava. És cert que els resultats obtinguts fins al moment són realment positius, però creuen que la realitat l'està ocultant Marc Márquez amb el seu talent. Perquè, a l'hora de la veritat, les Demosedici GP 25 han tingut molts problemes, i no semblen ser una evolució digna de la GP 24, ja que té molts més punts dèbils.

Així ho ha confirmat Francesco Bagnaia, que tan sols ha pogut guanyar una de les 24 proves que s'han celebrat fins al moment, comptant amb les Tissot Sprint, i ha patit molt. Durant l'inici del curs va mostrar el seu enuig amb Gigi Dall'Igna, el líder de l'equip d'enginyers de la marca de Borgo Panigale, perquè creia que no havia fet un bon treball en l'evolució de la moto, i que havia fet cas únicament a les recomanacions del '93'.

Pecco Bagnaia

Però confiava a trobar una solució als seus problemes, i acabar adaptant-se a la moto. Una cosa que de moment encara no ha passat, i lluny de millors els seus resultats, ha continuat empitjorant, doncs no guanya una cursa des del mes de març, i fins i tot ha arribat a quedar-se fora del podi en diverses ocasions. I l'altre pilot que té la sort de tenir una Desmoedici GP 25, a més dels pilots de l'equip oficial, tampoc no està tenint gaire més sort.

Sí que és cert que Fabio Di Giannantonio ha pogut pujar al podi en un parell d'ocasions, però tampoc no es pot dir que hagi estat especialment competitiu i regular, i en les últimes proves també ha patit molt. Perquè la resta de marques han aprofitat les concessions per poder apropar-se a les Ducati, que han estat les grans dominadores de MotoGP durant els últims anys, i cada vegada semblen ser més a prop d'arribar als seus temps.

Fabio Di Giannantonio

És el cas de KTM, i en especial, d'Aprilia, que és l'única fàbrica, juntament amb Ducati, que ha aconseguit almenys una victòria durant les últimes quatre temporades.

Dall'Igna comença a tenir les primeres crítiques

Dall'Igna, considerat per molta gent com el millor enginyer de MotoGP en l'actualitat i en tota la història, ha començat a rebre les primeres crítiques, una cosa que no havia passat mai.

Si no fos per Marc, hi ha gent que creu que les Ducati serien molt més enrere, i fins i tot podrien quedar-se sense revalidar el títol.