La lesió de llarga durada d'Eder Militao va suposar un dur cop per als interessos del Reial Madrid, que es va sumar a la d'un Thibaut Courtois que ja té el seu substitut en el Santiago Bernabéu, Kepa Arrizabalaga. Tanmateix, l''adeu' a la temporada del central brasiler ha estat un daltabaix per a Carlo Ancelotti, que ha vist com un dels seus pilars fonamentals no podrà jugar, pràcticament, a tota la campanya, deixant la plantilla amb escassetat de centrals.
Si bé és cert que des del club s'assegurava que no anava a arribar cap central, i que s'anava a comptar amb Alaba, Rüdiger, Nacho i els jugadors del Castilla, Carletto té escassetat d'efectius en aquesta demarcació. De fet, Florentino Pérez, tenint en compte la difícil situació del club, va preparar una gran oferta per reforçar l'eix de la defensa, però va ser rebutjada pel futbolista.
Gabriel Magalhaes rebutja el Reial Madrid
El Daily Mail va assegurar fa uns dies que el Reial Madrid va preguntar per un central de la Premier League, tenint en compte que els blancs jugaran tres competicions, en una temporada que es pot fer molt llarga, amb només tres centrals de nivell.
Així doncs, segons el mitjà britànic, Florentino Pérez va presentar una suculenta oferta a l'Arsenal per aconseguir els serveis de Gabriel Magalhaes, i convertir-lo en el substitut de Militao. Una operació complicada, ja que el central és una de les peces essencials en els esquemes de Mikel Arteta, que no el vol deixar sortir en cap concepte.
No obstant això, segons informa el diari Sport, no ha estat el conjunt gunner el que ha rebutjat la proposta del Reial Madrid. Ha estat el mateix Gabriel Magalhaes el que ha desestimat l'opció de vestir de blanc i aterrar en el Santiago Bernabéu, per triomfar a l'Arsenal en aquesta temporada en què tornaran a disputar la Champions League.
El Reial Madrid no fitxarà cap central
Davant de la negativa del brasiler per recalar a la capital, i després de les paraules de Carlo Ancelotti en roda de premsa, sembla que Eder Militao no tindrà cap substitut al primer equip. Així doncs, el tècnic de Reggiolo comptarà només amb tres centrals, en una temporada que es preveu molt dura per al Reial Madrid. En cas d'urgència, Ancelotti haurà d'utilitzar algun jugador del planter per cobrir aquest buit.
Les lesions, doncs, han complicat en gran manera la temporada d'un Reial Madrid que se les hi prometia molt felices, en una campanya on ha arribat la gran estrella Jude Bellingham i on s'espera, encara, a Kylian Mbappé. Això no obstant, fa la sensació que els merengues tenen una plantilla molt curta, tenint en compte que, pel que sembla, no arribaran més fitxatges.
