Hans-Dieter Flick ha enviat un missatge a tota la plantilla, sense voler assenyalar ningú en concret. Però és evident que les coses no estan funcionant com esperaven, i que han de canviar molt les coses si volen repetir els fantàstics resultats que van obtenir durant l'anterior campanya. El Barça ha decebut en aquest inici de campionat, i ja han perdut tres partits, dos d'ells, contra rivals directes com el Reial Madrid i el Paris Saint-Germain.
No obstant això, això no és el que més preocupació genera a ‘Hansi’. Entén que són partits que es poden perdre, per com d'igualats que són sempre, i no es pot descuidar que ha tingut baixes molt sensibles en aquest tram, de cracs com Robert Lewandowski, Dani Olmo, Fermín López, Raphinha Dias, Lamine Yamal o Joan Garcia. El que li sembla inadmissible és la imatge que ha deixat l'equip en pràcticament tots els partits.

Estan lluny de ser tan regulars i superiors com ho van ser durant tot el curs anterior, i les sensacions al Camp Nou no conviden a l'optimisme. Sembla que hagin perdut l'esperit competitiu, i les ganes de reivindicar-se, i això és una cosa que l'entrenador alemany no tolera ni acceptarà. Així que ja s'ha encarregat d'advertir a tots els cracs que té a la seva disposició: qui no s'esforci al màxim ni rendeixi al 100%, perdrà el seu lloc.
No li importa qui sigui ni com es digui, si Flick veu que hi ha algú que no s'està entregant al límit, i no compleix amb les seves obligacions, haurà d'acceptar una pèrdua de protagonisme, com han assegurat en altres diaris. I malgrat que no ha volgut assenyalar ningú en específic, és evident que això és un missatge per als jugadors que han començat el campionat a un nivell molt per sota de les expectatives, com Jules Koundé, Ronald Araújo, Pau Cubarsí o Alejandro Balde.

El Barça, en especial ara que té tantes baixes, necessita que els futbolistes que estan disponibles rendeixin a la seva millor versió. I ja no està permès tornar a fallar.
El Barça, obligat a guanyar els partits següents
Al Barça no hi ha marge d'error, i tenen l'obligació de guanyar tots els partits que tenen les setmanes vinents. Perquè el Reial Madrid ja té un avantatge de cinc punts en la classificació de la Liga EA Sports.
I a la Champions League, si volen acabar entre els vuit primers, tampoc no es poden permetre una nova derrota.
