Hansi Fick està pressionant. La derrota 0-3 davant del Mònaco ha fet que saltin les alarmes entre el staff tècnic de l'alemany. L'entrenador creu que la plantilla necessita noves cares. I així s'ho ha fet saber a Deco. Flick és conscient de la delicada situació que travessa el club, però tot i així li ha demanat al portuguès que faci tot el possible per tancar algun fitxatge que pugui fer un salt de qualitat a l'equip. Perquè si no es tem que no puguin competir pels objectius que s'han marcat.
L'ex del Bayern no és molt optimista amb les possibilitats del club per fitxar a un primer espasa per a l'extrem. És per això que Flick pensa en un perfil més 'low cost' que el Barça es pugui permetre i que signifiqui un salt de qualitat.
Coman agrada a Flick
En aquestes opcions entra el nom de Kingsley Coman. El francès sortirà del Bayern de Munic aquest estiu i el club alemany està obert a cedir-lo. I el Barça està atent. Flick ha parlat meravelles del jugador gal, amb qui va coincidir a Alemanya i amb qui va guanyar tots els títols. Flick està convençut que, si no pateix pel seu físic, és un futbolista que aportaria més en atac que els jugadors que actualment té en plantilla.
Flick ja ha parlat amb Deco i li ha donat molt bones referències de Coman. És un jugador que es té molt en compte en el club perquè l'opció d'una cessió seria molt beneficiosa. Però també es tem pels seus problemes físics. No tots estan segurs que sigui la millor opció, i sens dubte que saben que no és la més il·lusionant per a l'afició.
Coman prefereix el PSG
El problema per a Hansi Flick és que el jugador no està tan pel cas de vestir la samarreta blaugrana. Coman té diversos pretendents, i entre ells el PSG. Kingsley prioritzaria tornar al seu país i jugar en el que ja va ser el seu club.
Coman sap que en el PSG guanyarà títols i se sentirà més còmode en un ambient que ja coneix i envoltat de la seva gent més propera.
Malgrat que guarda un bon record de la seva època sota les ordres de Flick, Kingsley vol tornar al seu país abans que marxar a Espanya per disputar la que seria la seva quarta lliga diferent.
S'espera que si Hansi rep la llum verda de Deco intenti convèncer el futbolista amb una trucada, però des de l'entorn del futbolista tenen clar que la prioritat de Coman serà a París.
