L'enuig d'Hans-Dieter Flick amb Lamine Yamal és realment important, ja que no ha fet cas a cap de les seves peticions. Quan es va reincorporar a la pretemporada, l'entrenador del Barça li va demanar que se centrés únicament en els seus compromisos amb l'equip, i s'allunyés de les càmeres, ja que volia protegir-lo de la persecució mediàtica que està vivint des de fa algun temps. Perquè no li agrada que es parli més de la seva vida privada que de les seves actuacions en la gespa.

Una cosa que no s'ha complert. El '10' és protagonista cada dia de la setmana, i últimament, tan sols s'ha estat especulant sobre el seu romanç amb la famosa cantant argentina Nicki Nicole, un tema que 'Hansi' opina que podria distreure'l, i fer que rendeixi pitjor. I encara que no sigui culpa de l'hispanomarroquí, tampoc no s'ha molestat a amagar-se molt, així que podria haver fet molt més per passar desapercebut.

Però això no acaba aquí. Les recents declaracions de l'extrem de 18 anys mentre està concentrat amb 'La Roja' han generat un incendi, en portar la contrària a l'exentrenador del Bayern de Munic o del TSG Hoffenheim. Va afirmar que la pobra imatge que va deixar l'equip no era un problema d''egos', com ell havia dit en roda de premsa, i que simplement es deu que no van tenir un bon dia, i han acusat el fet de jugar sempre com a visitants.

Hansi Flick
Hansi Flick

No ho va fer amb mala intenció, però Flick opina que això és un gest d'indisciplina, i que ha qüestionat la seva autoritat. I un altre assumpte que té disgustat el mànager del Barça és la poca implicació que Lamine ha tingut en tasques defensives des que va començar aquesta campanya. Se l'ha vist molt més desubicat, i ja no pressiona la sortida de pilota de l'equip rival com ho feia abans, probablement, a causa que s'ha relaxat.

Yamal sembla conformar-se amb l'estatus d'estrella que ha adquirit en el Camp Nou després de la seva última renovació, i fins i tot els seus propis companys han pogut notar que ja no és tan solidari en els esforços.

Flick, disposat a castigar Lamine amb la suplència

Si Lamine continua igual, i no canvia la seva actitud, per a Flick no suposarà cap tipus de problema castigar-lo, i deixar-lo a la banqueta en algun partit, com a toc d'advertència. Així que en el següent xoc, Yamal està obligat a reivindicar-se.

Lewandowski entrenament
Robert Lewandowski

'Hansi' ja ha demostrat que no es compromet amb ningú, i no ha dubtat a deixar com a suplent a cracs com Pau Cubarsí, Ronald Araújo, Dani Olmo o Robert Lewandowski.