No hi ha setmana tranquil·la en Ferrari, i encara estan esperant per celebrar alguna victòria o alguna notícia positiva. Però la realitat és que les expectatives són molt lluny de complir-se, i el rendiment del cotxe és molt lluny de ser el desitjat, mentre que l'adaptació de Lewis Hamilton es pot qualificar com a decebedor. Perquè en cap moment no ha demostrat ser un dels millors pilots de la història, ni ha justificat el seu astronòmic sou.
S'ha vist superat pel seu company de box, Charles Leclerc, pràcticament en totes i cada una de les sessions que s'han celebrat fins al moment, i no hi ha indicis per ser optimista. Per començar, perquè són a anys llum dels McLaren, l'equip dominador de la Fórmula 1 avui dia, i fins i tot també estan per darrere de Red Bull, gràcies a l'increïble talent de Max Verstappen, i de Mercedes, que sí que ha millorat considerablement en comparació a l'any anterior.

Precisament, aquest és el motiu pel qual l'heptacampió del Món es planteja seriosament si va prendre una bona decisió a l'hora d'abandonar l'escuderia alemanya, per aterrar a la casa de Maranello. És cert que li oferien un sou irrefusable, i un projecte molt il·lusionant, però a la seva edat, conscient que li queden pocs anys en l'elit, la seva gran prioritat és poder guanyar curses, i lluitar pel títol. I no ho està aconseguint.
Amb Ferrari ni tan sols lluita per podis, i ha de veure com el seu antic company, George Russell, i el seu substitut, el jove Andrea Kimi Antonelli, sí que estan habitualment en les primeres posicions. Però a l'escuderia italiana, la més premiada de tots els temps, també tenen motius per estar defraudats amb Hamilton. I és que van fer una gran inversió per poder fitxar un pilot capaç de marcar les diferències, i d'anar ràpid en qualsevol situació i en qualsevol circuit.

Tanmateix, de moment ha quedat demostrat el que molta gent advertia, i és que si l'anglès no té el millor cotxe del pàdoc, el seu rendiment és realment discret...
La relació entre Hamilton i Ferrari és cada vegada més freda
A més, Hamilton ja ha protagonitzat diversos episodis de tensió amb el seu equip d'enginyers i de mecànics en Ferrari. L'últim d'ells, fa tan sols uns dies, en el Gran Premi de Mònaco.
Perquè l'equip va tenir una rebuda molt freda amb el '44' després de la sanció que va rebre dissabte, que va originar una discussió, que reflecteix l'ambient tan tens que es respira.