Ferran Soriano no en té cap dubte: "El Girona es pot convertir en el segon equip de Catalunya". El director general de City Football Group s'ha mostrat més que optimista de cara a superar l'Espanyol com a segon millor club del país, però ha avisat que per aconseguir-ho cal que els gironins es consolidin a Primera Divisió.

"El Girona té història, contingut i simpatia arreu de Catalunya. Si es consolida a Primera, aquest pot ser el segon equip de Catalunya", ha dit Soriano després d'una Junta General d'Accionistes en què, per cert, s'han aprovat els comptes tot i presentar un dèficit del voltant dels sis milions d'euros i s'ha anunciat que l'entitat multiplicarà per quatre el seu pressupost fins arribar als 45 milions d'euros.

L'altre màxim accionista del GIrona i també director general de Girona Football Group, Pere Guardiola, també ha opinat sobre la situació del seu club: "Anem a la velocitat amb què hem d'anar. Peus a terra i tranquil·litat. Estem competint bé i estem molt orgullosos de com està anant tot, però tenim clar que encara queda moltíssim i que la lliga es farà llarga"