La nefasta gestió de Josep Maria Bartomeu al capdavant del Barça ha provocat que el president hagi rebut crítiques dels aficionats, els exjugadors i fins i tot dels seus futbolistes. Ara, però, el màxim mandatari culer s'ha endut una plantofada d'una llegenda de la secció d'handbol com Enric Masip.
L'exjugador, membre de la directiva del club entre els anys 2004 i 2013, no s'ha mossegat la llengua i ha atacat el president després de conèixer els nefastos resultats de l'exercici econòmic 2019/20 i la notícia que el cost de l'Espai Barça augmentarà 215 milions d'euros. Això és el que ha escrit a Twitter.
Difícil salir peor de lo que saldrá esta junta directiva. Agarrándose a la Pandemia, a los abusivos estatutos cambiados por ellos, a los resultados, incluso a lo que no existe con la única misión de tapar todas las vergüenzas de este mandato y de las cosas oscuras del anterior.
— Enric Masip (@enricmasip5) October 5, 2020
Renovando a jugadores sin ningún tipo de vergüenza, sabiendo que en breve no estarán. Gestionando los cromos a su antojo con el único fin de salvar sus cuentas y de dejar el club como un solar. Más de 800 de deuda? Sabéis que es eso?En 2010decían en campaña que eran la garantia💸
— Enric Masip (@enricmasip5) October 5, 2020
De veritat, si buscaveu aixó ho heu aconseguit: NO US OBLIDAREM MAI.
— Enric Masip (@enricmasip5) October 5, 2020
Aquest no és el primer cop que l'excapità del Dream Team del Barça d'handbol s'ha mostrat molt crític amb Bartomeu i la seva junta. El mes passat, de fet, va anunciar que havia signat la moció de censura de Més que una moció per tal de fer fora el president.
La seva firma, com les altres 20.686 que es van presentar fa diverses setmanes, hauria de servir per impulsar el vot de censura que farà caure el màxim mandatari del club, sigui a través d'un referèndum o d'una dimissió. Aquest dilluns, l'entitat blaugrana ha comunicat que ja se n'han validat 13.754, de manera que només en queden 2.767 perquè la moció prosperi.