Arriba una nova aturada per seleccions i Luis de la Fuente torna a estar al centre de totes les crítiques, principalment del bàndol blaugrana, que torna a tenir motius més que suficients per qüestionar la gestió del seleccionador espanyol amb els futbolistes del Barça. L'últim cas que ha suscitat polèmica ha estat el de Dani Olmo, que ha patit una lesió muscular soli de la cama esquerra en el primer entrenament que feia durant la setmana amb Espanya i que estarà algunes setmanes de baixa, perdent-se molt probablement el Clàssic del Santiago Bernabéu marcat per al pròxim 26 d'octubre.

Dani Olmo, lesionat després d'entrenar-se amb "cansament i alguna molèstia"

La principal discrepància de part del Barça arriba amb les declaracions de Luis de la Fuente en les quals afirmava que Dani Olmo va arribar a la concentració "amb cansament i alguna molèstia". El seleccionador espanyol va afegir també que el mitjapunta egarenc no s'havia entrenat en tota la setmana. Unes hores més tard, es va conèixer que el jugador del Barça es va lesionar en els primers 15 minuts del primer entrenament que feia durant aquesta aturada. Clarament, el jugador ja estava tocat i aquest sobreesforç és el que l'ha acabat condemnant a una lesió important.

A més, la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) va informar en el comunicat mèdic que donava els primers detalls de la lesió de Dani Olmo que el Barça ja va notificar aquestes molèsties a la selecció. En un principi, semblava que lesió del 20 blaugrana no havia de ser greu, però segons ha avançat TV3, Olmo hauria sofert una ruptura al soli que el podria mantenir allunyat dels terrenys de joc entre tres i quatre setmanes. El jugador ja és a Barcelona, on els serveis mèdics del club acabaran d'avaluar el seu estat per saber exactament que té i quin temps estarà de baixa.

Dean Huijsen, l'altra cara de la moneda

La indignació al Barça creix encara més si es té en compte el cas recent de Dean Huijsen. El futbolista del Reial Madrid va ser desconvocat quan va avisar els serveis mèdics de la selecció d'una fatiga muscular que no el tindrà allunyat dels terrenys de joc més de 10 de dies. Laporta el va reemplaçar i Huijsen es va estalviar una lesió més important. Aquest hauria de ser el funcionament habitual en aquests casos, però amb Dani Olmo no ha estat així. Ara el club culer suma un nou futbolista d'atac a la seva infermeria i creixen els dubtes al voltant d'un Clàssic que és a la cantonada i en el qual podria haver-hi diverses baixes del costat blaugrana com Olmo, Joan Garcia o Lamine Yamal. S'espera que Raphinha i Fermín López estiguin completament recuperats.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!