Ousmane Dembélé, vigent campió del Mundial i amb el mateix permís vacacional que Samuel Umtiti, ha retallat les seves vacances per incorporar-se abans als entrenaments del Barça. El jugador francès s'ha entrenat aquest dissabte durant una sessió matinal a la Ciutat Esportiva Joan Gamper amb els jugadors que no han viatjat a la gira americana: Leo Messi, Gerard Piqué, Jordi Alba i Sergio Busquets..
Ciutat Esportiva
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) August 4, 2018
Entrenament amb Piqué, J. Alba, Sergio, Messi, Samper i Dembélé, que es reincorpora als entrenaments
@dembouz ha retallat les seves vacances i s'ha incorporat abans. Dilluns passarà les proves mèdiques #ForçaBarça pic.twitter.com/3acWAf1MK3
El davanter de 21 anys, que podia tornar després de la Supercopa, ha mostrat el compromís que té amb l'equip i la intenció de ser important a la plantilla de Valverde. Dembélé, però tindrà la competència de Malcom, recent arribat del Girondins de Bordeus i que ja ha marcat amb el conjunt blaugrana.
Després de l'arribada de Dembélé, que dilluns passarà la revisió mèdica, només falten per incorporar-se als entrenaments els mundialistes restants: El seu compatriota Samuel Umtiti, Thomas Vermaelen, Philippe Coutinho i el finalista Ivan Rakitic.