Dani Carvajal posarà punt final a la seva etapa al Reial Madrid després de més d'una dècada. S'acomiadarà aquest estiu, quan expira el seu contracte, i marxarà sent el capità del primer equip, i una de les grans llegendes de l'entitat. A més, també podrà presumir de formar part d'aquest selecte grup de futbolistes amb sis Champions League en el seu palmarès, com Luka Modric, Nacho Fernández, Paco Gento o Toni Kroos.

Des que va patir la greu lesió de genoll fa un any i mig, mai més ha tornat a ser el mateix, i és innegable que el seu rendiment ha estat lluny de ser l'esperat. Tot això ha provocat que perdi molt protagonisme al Santiago Bernabéu, en especial, des de l'arribada d'Álvaro Arbeloa a la banqueta. Perquè, malgrat haver estat companys durant tres campanyes, abans ha preferit decantar-se per Trent Alexander-Arnold, o per reconvertir Fede Valverde.

Els minuts del ‘2’ han estat escassos, i Florentino Pérez creu que ha arribat el moment de separar els camins que els uneixen, per fitxar un nou especialista. A ‘Tuttosport’ afirmen que el comunicat oficial del seu comiat es farà pròximament, i que ja tindrien en ment el seu recanvi a la plantilla. I és que han filtrat que hi ha negociacions amb l'AS Roma per a la incorporació d'una de les seves grans estrelles, Wesley Vinícius.

Wesley Vinícius
Wesley Vinícius

Des que es va traslladar a la capital d'Itàlia, fa menys d'un any, s'ha convertit en un dels millors laterals del planeta, i les seves exhibicions a la Serie A també li han servit per a convertir-se en un fix per a Carlo Ancelotti a la selecció absoluta del Brasil. Encara és realment jove, té tan sols 22 anys, i això implica que encara pot millorar molt. Els informes dels observadors són molt recomanables, i suggereixen que està preparat per a triomfar al Madrid.

A l'Estadi Olímpic són conscients que serà molt complicat retenir l'ex del Flamengo durant molt més temps, i sol·licitaran una compensació propera als 40 milions d'euros.

Wesley va ser vinculat al Barça en el passat

Wesley estaria encantat de provar sort a La Liga EA Sports, i ja es va especular molt amb un possible desembarcament al Barça fa un temps. Ara, en canvi, podria acabar en l'etern rival, el Madrid.

Perquè el mitjà anteriorment citat suggereix que Florentino Pérez tindria preparada una primera ofensiva, valorada en 30 ‘quilos’ fixos i 10 més en variables.