Trent Alexander-Arnold no aconsegueix acabar amb els dubtes. Després de recuperar-se de la seva última lesió, va signar la seva millor actuació des que va aterrar al Reial Madrid, contra la Reial Societat. Un partit que convidava a l'esperança, i que va provocar que l'afició s'il·lusionés amb veure, per fi, la seva millor versió. Però la realitat ha estat molt diferent, i ha continuat decebent en els posteriors compromisos que ha disputat.
No recorda en res aquell futbolista que era considerat com un dels millors del planeta en la seva demarcació, i el seu període d'adaptació a La Liga EA Sports està sent més lent i difícil del que s'esperava. Ja han passat gairebé nou mesos des que va ser presentat, i no ha aconseguit complir amb les expectatives, motiu pel qual és considerat com un dels pitjors fitxatges d'aquesta temporada en tot el panorama internacional.
En el duel contra el Benfica, va quedar constantment assenyalat per la seva fragilitat defensiva, un problema que molts van advertir quan Florentino Pérez va decidir fitxar-lo. Perquè té un potencial ofensiu espectacular, gràcies a la seva increïble precisió a l'hora de posar centres, però pateix molt a l'hora de defensar. I això provoca que un sector important del vestidor, i també de l'afició, encara prefereixi que l'escollit per ocupar la banda dreta sigui Dani Carvajal.

És cert que el capità del Madrid tampoc viu el seu millor moment de forma, per culpa de les lesions tan greus que ha acumulat últimament, i per la seva avançada edat, 34 anys. Però confien molt més en ell per als moments decisius, gràcies a la seva experiència, la seva jerarquia i la seva contundència. En la derrota a El Sadar va ser un dels assenyalats, i es va poder comprovar que ja no és el mateix d'abans, encara que creuen que això també es deu a la poca continuïtat que ha tingut aquesta campanya.
Si Álvaro Arbeloa li dona més protagonisme, i recupera el ritme competitiu i la confiança en si mateix que ha perdut, al Santiago Bernabéu encara hi ha molta gent que opina que el ‘2’ és una alternativa més fiable que Alexander-Arnold.
Alexander-Arnold preocupa a Florentino Pérez
Com expliquen des de ‘Daily Mail’, Florentino Pérez està molt preocupat pel nivell que Alexander-Arnold ha mostrat en el present curs. Perquè estava convençut que seria el successor ideal per a Carvajal, i que aconseguiria acabar amb els problemes que existeixen a la banda dreta.
Sens dubte, seria un dels grans beneficiats per l'arribada de Jürgen Klopp, qui va ser el seu descobridor, i qui el va convertir en una estrella quan van coincidir al Liverpool.