Cristiano Ronaldo li aconsella no anar al Barça i s'acosta al Reial Madrid

Cristiano Ronaldo és el capità, l'estrella i el líder de la selecció de Portugal. Encara que no cal dir que els seus millors dies són cosa del passat, a causa de la seva avançada edat, 40 anys, encara té un paper determinant en el seu club, l'Al-Nassr, i en el combinat nacional del seu país. Ha assumit a la perfecció el seu rol com a veterà, i té una jerarquia brutal, sent respectat per tots els seus companys, als quals no dubta a ajudar dins i fora del terreny de joc.

I aprofitant la seva experiència, ha aprofitat per fer recomanacions a diversos compatriotes que tenen el seu futur en l'aire. Per exemple, aquest és el cas de Vitinha, considerat com un dels millors jugadors del planeta, qui ha estat col·locat com a objecte de desig per part de les entitats més poderoses del planeta, encara que ja estigui en el millor club actualment, el Paris Saint-Germain. Entre els seus pretendents, es troben Barça o Reial Madrid.

Vitinha
Vitinha

Ambdós clubs estarien encantats de poder tenir en les seves files una estrella del nivell i de les condicions que atresora l'ex del Porto i del Wolverhampton Wanderers, com és lògic, si bé no cal dir que és una operació molt complexa. Nasser Al-Khelaïfi no té la intenció d'escoltar cap oferta per un futbolista que és imprescindible per a Luis Enrique, i que ha estat fonamental per a la conquesta de les dues últimes Champions League.

Però, en cas que el centrecampista nascut l'any 2000 volgués abandonar el Parc dels Prínceps per algun motiu, ara o en un futur pròxim, CR7 li ha recomanat que no tingui cap dubte a l'hora de decidir. I tal com assenyalen a 'A Bola', el cinc vegades guanyador de la Pilota d'Or li aconsella acabar al Santiago Bernabéu, tal com ha fet Bernardo Silva, qui estava molt a prop d'arribar a l'Spotify Camp Nou, i s'ha decantat per vestir de blanc.

Ronaldo està convençut que Vitinha seria molt més protagonista i important al Madrid, i que allà podria convertir-se en una llegenda, a l'altura de Toni Kroos o de Luka Modric.

Vitinha, el somni de José Mourinho

A part, al Barça hauria de jugar al costat de Pedri González, qui li robaria molt protagonisme, mentre que al Madrid seria indiscutiblement el líder del centre del camp.

Per a José Mourinho, seria un somni tenir Vitinha a la seva disposició, encara que sembla molt complicat que això pugui succeir en aquests moments.