Si alguna cosa ens ha deixat clar aquest Mundial de Clubs és que Thibaut Courtois no deixa canya dreta. El porter del Reial Madrid no s'ha mossegat la llengua en cap moment a l'hora de parlar davant dels mitjans de comunicació durant aquestes últimes setmanes i aquest dimecres, després de la desfeta del seu equip contra el PSG, no va ser menys. Més enllà de fer autocrítica, Courtois va aprofitar l'ocasió per enviar un missatge a Javier Tebas, president de LaLiga.

"Aquest senyor vol molt protagonisme i no he vist cap president de cap altra competició parlar així"

El Reial Madrid va sol·licitar fa uns dies ajornar el seu primer partit de Lliga contra Osasuna, previst per al 19 d'agost, però LaLiga encara no ha comunicat res sobre això de manera oficial. En finalitzar la trobada contra el PSG, que va suposar l'eliminació del conjunt blanc del Mundial de Clubs, Courtois va ser molt clar davant dels micròfons de DAZN: "Espero que LaLiga canviï el primer partit i comencem una setmana després perquè s'ha de prioritzar la salut del futbolista".

El belga va expressar que "hem jugat un Mundial que és un torneig bonic i ningú no té problemes de jugar tants partits, però cal tenir descans", i es va justificar assegurant que el futbol és "l'únic esport del món amb tants mesos de competició". La cosa no va quedar aquí i Courtois no va dubtar a llançar un dard a Tebas: "Al final, això de LaLiga és sempre igual. Sentir aquests comentaris d'un president és una cosa que no he vist ni a Itàlia, ni a Anglaterra, ni a l'NBA. Pot ser que a Tebas no li agradi el Mundial de Clubs, però existeix. Aquest senyor vol molt protagonisme i no he vist cap president de cap altra competició parlar així".

"De vegades una hòstia així et va bé per saber que queda molt treball per davant"

D'altra banda, quant al partit, el porter del Reial Madrid, que va ser l'únic jugador blanc que va estar a l'altura, va lamentar no haver pogut igualar el PSG, sobretot en intensitat: "Anàvem sempre un pèl tard i quan arribes tard tothom està fora de posició, ells corren cap endavant i tu t'has de girar i perds temps. No hem estat a sobre d'ells i això és un problema".

Finalment, Courtois va fer autocrítica i va afirmar que la derrota és dura, però també va deixar clar que li anirà bé a l'equip per millorar de cara al futur: "És una derrota dura, però és una derrota d'aprendre. Som a bon camí i de vegades una hòstia així et va bé per saber que queda molt treball per davant".

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!