Córrer per una bona causa. Això és el que han fet milers de corredors coneguts i anònims aquest dissabte de 9.00h a 12.00h del matí en el desafiament benèfic #JoCorroACasa, impulsat pel periodista Albert Jorquera. L'objectiu de tot plegat és donar diners a la campanya #JoEmCorono, que treballa per trobar una vacuna per al coronavirus

Algunes de les cares conegudes que han passat per un directe a YouTube han estat Kilian Jornet, Sheila Avilés i Pau Capell. Aquests esportistes han estat acompanyats de 6.500 persones que s'han apuntat al repte, que durarà fins a les 21.00h.

La iniciativa de córrer a casa ja porta recaptats 70.235 euros. Les donacions es podran realitzar a la pàgina web yomecorono.com. La campanya #JoEmCorono, formada per metges i investigadors de la Fundació Lluita contra la Sida, IrsiCaixa i l'Hospital Germans Trias i Pujol, ja porta recaptat més d'1 milió d'euros.

Seguim totes les notícies i el minut a minut sobre el coronavirus i les seves afectacions a Catalunya, Espanya i el món.