A Josep Maria Bartomeu li queda un any de president del Barça i també per seguir sent reconegut arreu. L'última aparició del màxim mandatari culer, lluny de fer-ho davant la premsa de casa nostra, ha estat en una sessió de la London Business School, on ha explicat el model Barça, el 'Més que un club' i la crisi que està vivint per culpa del coronavirus.
Sota el títol 'La tertulia with Josep Maria Bartomeu', el president del Barça ha enraonat sobre la situació econòmica actual, perjudicada sobretot per la crisi de la Covid-19. Valors a través de la Fundació Barça, la principal encarregada de portar tots els moviments estratègics en clau pandèmia, i el nom del club, admirat arreu.
"L'estratègia que hem seguit des del FC Barcelona per estendre la nostra marca a nivell global ha estat a partir d'un gran equip de futbol mundialment conegut i traslladant la nostra essència a través de les Barça Academies, que compten amb més de 45.000 nens a tot el món, i les diferents accions i acords desenvolupats per la Fundació Barça, així com a partir de la resta d'activitats generades des del club, com és el cas del Barça Innovation Hub o de Barça Studios", ha explicat. I també ha dit la seva sobre el gran projecte de l'Espai Barça, posant-se una medalla, i el gran salt econòmic que tindrà el club gràcies a les noves infraestructures.
EuropaPress
Però també ha tingut espai pel gran progrés de l'esport femení dins del club, centrat en gran part amb l'equip de futbol, que la temporada passada va arribar per primera vegada a la final de la Champions. "El creixement de l'esport femení és real. Al FC Barcelona, pràcticament el 30% dels nostres socis són dones i hi ha un gran interès en l'esport femení. Fa sis anys que vam impulsar la professionalització de el futbol femení i, des d'aleshores, s'ha experimentat un gran creixement. Estem molt contents perquè, a dia d'avui, el Barça femení és un equip sostenible i estem creixent amb els ingressos generats", ha afegit.