La Federació Danesa de Futbol ha publicat un nou comunicat aquest diumenge al matí sobre l'estat de salut de Christian Eriksen. El migcampista, que es va desplomar durant el Dinamarca-Finlàndia d'aquest dissabte, segueix "estable" a l'hospital i serà sotmès a més proves.

Comunicat de la Federació Danesa

"Aquest matí hem estat parlant amb Christian Eriksen, qui ha enviat una salutació als seus companys. La seva condició roman estable i romandrà hospitalitzat per a més examinacions", han informat des de la Federació amb un comunicat publicat a les xarxes socials.

Eriksen estado Dinamarca comunicado

"L'equip i el personal de la selecció nacional han rebut ajuda després de la crisi i continuaran rebent-la després de l'incident d'ahir. Els agraïm les commovedores mostres de suport a Christian Eriksen de part dels seguidors, jugadors, també de la Família Reial de Dinamarca i Anglaterra, federacions internacionals i clubs, etc", han afegit.

"Encoratgem que s'enviïn les mostres de suport a la Federació Danesa, on les agruparem i les transmetrem a Christian i a la seva família", han sentenciat.

L'incident d'Eriksen ha estat el gran ensurt de l'Eurocopa en el segon dia del torneig. El jugador de l'Inter de Milà va caure a la gespa i els serveis mèdics li van poder salvar la vida. Van ser tranquil·litzadores les imatges en les quals se'l veia despert i minuts després, el seu agent va assegurar que es trobava bé i que podia parlar sense dificultats.

Eriksen Dinamarca Finlandia EFE

Els serveis mèdics atenen Eriksen / EFE

Eriksen va fer una videotrucada amb els seus companys des de l'hospital i els va demanar que acabessin el partit contra Finlàndia. Al final, els finesos es van imposar als danesos per la mínima després del gol de Pohjanpalo i van sumar els primers tres punts.

El món del futbol no ha deixat d'enviar-li mostres de suport a Eriksen a través de les xarxes socials i inclús els aficionats que eren al camp van dedicar-li un càntic preciós. Clubs com el Barça, l'Inter de Milà, el Tottenham, el Reial Madrid, la selecció espanyola, la selecció alemanya... molts futbolistes, alguns companys d'Eriksen a l'Inter, volien transmetre tot el seu suport a través de les xarxes. També va ser emotiu i reivindicatiu com van actuar els seus companys de selecció, que van cobrir Eriksen mentre estava sent atès pels serveis mèdics i el van acompanyar fins a la sortida de l'estadi.

Imatge principal: Eriksen amb Dinamarca / EFE