Lamine Yamal s'ha convertit en un temps rècord en un dels grans líders del Barça. Amb només 17 anys, l'extrem de Mataró sembla ja tot un veterà, assumint galons en els moments importants i donant la cara en la derrota, com va demostrar després de la derrota contra l'Inter de Milà, amb un sentit missatge en el seu compte d'Instagram. Lamine, a més, controla com pocs les xarxes socials, fent viral tot el que toca i aconseguint una repercussió impressionant a la seva curta edat.
Abans del Clàssic contra el Reial Madrid, sense anar més lluny, es va viralitzar un vídeo en el qual unes noies li demanen que els faci una foto, sense adonar-se que eren davant la nova estrella del Barça. En preguntar-li si era Lamine Yamal, el blaugrana els va respondre que no, que es deia Ryan. El vídeo no va tardar a fer la volta al món, convertint ja el tema de Ryan en tendència, recordada fins i tot pel compte oficial del Barça a la xarxa social X.
Lamine Yamal respon a Bellingham i a Sergio Ramos
Lamine Yamal tenia clavada una espina des de la derrota contra l'Inter de Milà. Bastoni, central del conjunt italià, va celebrar la classificació amb una publicació a Instagram. Entre els “m'agrada” que va tenir la fotografia n'hi va haver 2 que no van passar desapercebuts per a Lamine Yamal, els de Sergio Ramos i Jude Bellingham.
És per això que Lamine, després del 4-3 contra el Reial Madrid, no va dubtar a respondre als madridistes. Va publicar diverses fotos seves del Clàssic, celebrant el seu gol o reconvertit en Superguerrer de Bola de Drac. El missatge, més clar impossible: “Mm, Ryan ha vacunat (feu-li like a aquesta també)”, va escriure l'extrem blaugrana, demostrant que està pendent de tot i que no té cap temor d'entrar en el joc i de parlar al terreny de joc.
Lamine Yamal 🤝 Thierry Henry 💙❤️ pic.twitter.com/hlSoC1bDzC
— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 11, 2025
Lamine Yamal i Thierry Henry, trobada de cracs en el Clàssic
Un altre dels moments històrics del Clàssic entre el Barça i el Reial Madrid es va produir després del partit, quan Lamine Yamal va tenir una trobada molt especial amb Thierry Henry, llegenda blaugrana que està al·lucinant amb la qualitat del jugador de Mataró. Henry li va regalar una samarreta firmada de la seva època en el Barça, amb l'històric dorsal 14.
Lamine Yamal, que va abraçar el francès en diverses ocasions com a mostra de gran admiració, va fer el mateix i, com li havia demanat Henry, li va regalar la seva samarreta dedicada del partit. De llegenda a gran aspirant a llegenda.