El Barça femení ja sap quan i contra qui tornarà a l'Spotify Camp Nou. Serà el dijous 2 d'abril a les 18:45 hores davant el Reial Madrid, en un duel emmarcat en la tornada dels quarts de final la UEFA Women's Champions League. El conjunt blanc va superar ahir l'eliminatòria davant el Paris FC i s'enfrontarà a l'equip barceloní amb una plaça per a les semifinals en joc. Unes hores més tard de la victòria de l'equip madrileny, el club català ha anunciat a través d'un emotiu vídeo que aquest Clàssic europeu es disputarà al remodelat feu blaugrana, que va obrir les portes el passat mes de novembre.

Retorn a l'Spotify Camp Nou més 1.000 dies després

Hauran passat més de 1.000 dies des de l'última vegada que el Barça femení va jugar a l'Spotify Camp Nou. Va ser un 27 d'abril de 2023, en unes semifinals de Champions davant el Chelsea. En aquella temporada, l'equip barceloní va acabar conquerint el preuat torneig continental. Cal recordar que en aquest estadi, el Barça femení ha fet història. Segurament, el partit més recordat és el Barça - Wolfsburg amb 91.648 espectadors a les graderies, un rècord d'assistència en un partit del futbol femení. La temporada abans, es van registrar uns números semblants en un Clàssic europeu.

 "Això mostra el compromís amb l'equip femení i l'aposta per disputar partits en un estadi de gran capacitat per un equip que s'ha convertit en referent mundial i en model per a les noves generacions", explica el Barça sobre el retorn del femení a l'Spotify Camp Nou. Les entrades per al partit ja s'han posat a la venda aquest mateix dijous per a socis i sòcies, mentre que demà s'obrirà la venda general i a penyes. El preu va dels 25 als 80 euros. En un principi, el club culer podrà tenir ja obert el Gol Nord per aquest partit, tot i que encara no es poden comprar entrades en aquesta zona, ja que l'Ajuntament de Barcelona encara no ha donat la Llicència d'Ocupació 1C. 

"Spotify Camp Nou. El nostre camí"

El Barça ha presentat un vídeo emotiu amb el relat de diverses futbolistes del primer equip femení que recordaven com va ser jugar a l'Spotify Camp Nou. "La primera vegada que vaig trepitjar aquest estadi com a jugadora va ser un sentiment brutal", confessa Irene Paredes. "El fet de tornar a jugar aquí ja és una cosa amb què es podia somiar pel que significa", destaca Mapi León. "Pell de gallina, molta emoció..." afegeix Patri Guijarro. Tres anys més tard, aquest grup històric de futbolista vol continuar fent història amb una nova cita especial. Ho faran acompanyades de futbolistes més joves que han irromput en les darreres temporades i nous fitxatges, però amb un mateix objectiu: tornar a fer vibrar els culers per continuar apropant-se a una nova final de Champions.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!