El Chelsea està duent a terme un mercat de fitxatges de bojos. El conjunt blue he tancat prop de 10 incorporacions noves, i la seva plantilla actual és quilométrica. Però van a per més. El propietari del club, Todd Boehly, està disposat a tirar la casa per la finestra per tornar al Chelsea a dalt de tot a Anglaterra com en Europa.

Cap club no està fora de perill, i és que amb els diners del Chelsea, que semblen infinits, podrien anar a buscar l'estrella de qualsevol equip. I al FC Barcelona comença a témer-se una ofensiva del conjunt londinenc per una de les seves estrelles que en els últims dies està en boca de tots.

Els Jocs de Fermín no passen desapercebuts

Molts clubs han estat atents als Jocs Olímpics, on diversos jugadors de menys de 23 anys han destacat. Però si hi ha hagut una gran estrella en el torneig masculí de futbol ha estat Fermín.

Fermín Espanya / Foto: EFE
Fermín Espanya / Foto: EFE

La competició del jugador del Barça ha estat estel·lar, amb sis gols en sis partits i marcant un doblet a la gran final davant de l'amfitriona França. I en el Chelsea han pres bona nota del fet pel jugador blaugrana. Fins al punt que Maresca i Boehly ja han parlat sobre una possible ofensiva.

Així com va succeir amb Marc Guiu, pel qual van pagar els 6 milions de la clàusula, el Chelsea podria posar sobre la taula de Fermín un contracte que el Barça no podria igualar, i pagar un traspàs més que suculent per al conjunt blaugrana.

Maresca ha quedat impressionat amb el torneig de Fermín, creu que la seva energia és el que necessita el Chelsea per fer un pas endavant en la Premier League. I Boehly està disposat a fer un esforç i provar de convèncer el futbolista a base de milions.

Fermín López celebració gol Barça Nàpols / Foto: EFE
Fermín López celebració gol Barça Nàpols / Foto: EFE

Indispensable per a Flick

Per a Hansi Flick el jove centrecampista és una peça clau per als seus plans al Barcelona. Malgrat l'arribada de Dani Olmo, està previst que Fermín compti amb molts minuts i de qualitat amb la samarreta blaugrana. Però Flick tem que l'interès del Chelsea pugui fer dubtar el jugador.

En el club català, per la seva part, no hi ha dubte. Fermín no es ven, no escoltaran ofertes per ell i estan convençuts que el jugador vol quedar-se. De fet, després del seu gran torneig i amb la progressió que està mostrant, des del club s'estudia oferir al jugador una millora de contracte. Una pujada de sou i una clàusula que allunyi tots els pretendents com el Chelsea.

El jugador se sent molt content a Barcelona i, malgrat que sap que tindrà molta competència a l'equip, vol quedar-se i triomfar vestint la samarreta blaugrana.