L'Atlètic de Madrid busca desesperadament un reforç per al centre del camp abans que finalitzi el mercat d'hivern. Després de tancar la venda de Conor Gallagher al Tottenham Hotspur fa una setmana, la prioritat de Diego Pablo Simeone és trobar un substitut d'absolutes garanties. I dins dels noms que controla, un que ocupa una posició privilegiada a la llista d'objectius és el de Marc Casadó, per qui ja es va interessar l'estiu anterior.
Coneix perfectament la seva situació, i sap que no està satisfet amb els pocs minuts que ha tingut al Barça durant la present campanya. Hans-Dieter Flick li va garantir que seria important en els seus plans, per evitar la seva sortida, una promesa que no s'ha complert. El seu paper ha estat testimonial, i ha tingut molta menys participació que en la campanya passada, quan va arribar a consolidar-se com un fix en les alineacions, sorprenent amb el rendiment que va mostrar.

Tot això ha provocat que el ’17’ hagi començat a plantejar-se el seu futur al Camp Nou. No està disposat a ser un actor secundari, i no li falten ofertes per canviar d’aires. En concret, la possibilitat de vestir de blanc-i-vermell li resulta cridanera, sobretot si ‘El Cholo’ és capaç de prometre-li que sí que podrà jugar amb continuïtat. El problema serà arribar a un acord amb Joan Laporta i amb Deco, que no posaran les coses fàcils.
Encara consideren Casadó com un futbolista important en els plans del club, especialment ara que Pedri González estarà de baixa durant un mes, mentre que continua sense haver-hi una data perquè Pablo Páez ‘Gavi’ pugui reaparèixer. I com han filtrat des del portal web ‘Madrid Barcelona’, la primera oferta que s'ha atrevit a presentar l'Atleti ha estat rebutjada a l'instant, per considerar-la insuficient. Perquè consistia en una cessió amb opció a compra no obligatòria.
Una fórmula que al Barça no convenç, i tan sols obriran les portes de sortida a l'internacional espanyol si és a canvi d'una quantitat considerable de diners.
Casadó tampoc vol sortir cedit del Barça
Casadó, per la seva banda, tampoc es planteja deixar el Barça a préstec. Si acaba abandonant el projecte de Flick, serà per aterrar de forma definitiva en un conjunt on pugui demostrar que és un jugador de primer nivell.
L'Atleti haurà de millorar aquesta oferta, per poder aconseguir els serveis de la perla de la Masia.