Carlos Alcaraz continua sense dubtar als quarts de final del US Open. Aquesta vegada s'ha desfet del txec Jiri Lehecka, el cap de sèrie número 20, per la via ràpida (6-4, 6-2 i 6-4), que no ha pogut ni espantar el murcià en cap moment, molt sòlid durant tot el partit i demostrant que en els moments decisius no tremola. I la pista central de Flushing Meadows, l'Arthur Ashe, ha tornat a vibrar amb Alcaraz, que continua sense perdre cap set.

Carlos Alcaraz no falla i treu la màgia

Buscant les semifinals i confirmant-les des de l'inici. Jugant amb seguretat, sense especular i manant des del principi, amb un break que marcaria el set. Sense fallar i mostrant solidesa quan volia atacar, el murcià ha sabut gestionar els seus serveis i endur-se el primer set sense problemes (6-4).

Una manera molt clara de jugar per continuar en la mateixa línia a la segona mànega. Igualment, sense generar dubtes i mostrant el millor tennis fins al moment. També Lehecka ha millorat el seu tennis, però en els moments clau ha perdut la concentració davant d'un Alcaraz encara més encertat. Un encara més clar 6-2 ha acabat sent el marcador d'un ràpid segon set.

I encara que el començament del tercer no ha estat amb un trencament de servei a favor d'Alcaraz, de mica en mica ha anat treballant per desfer-se definitivament de Lehecka. El txec no ha perdut la cara al partit i ha sabut conservar la mentalitat per no defallir, el murcià ha acabat desplegant alguns dels seus cops de màgia per emportar-se definitivament el tercer set (6-4), el més complicat dels tres, i també un partit que no l'ha inquietat ni una mica.

Un duel d'alçada per a Carlos Alcaraz a les semifinals

Carlos Alcaraz, per tant, no falla i és el primer semifinalista. Ara només li queda esperar el rival entre Novak Djokovic i Taylor Fritz, que juguen aquesta matinada de dimarts a dimecres.

A l'altra banda del quadre, poques sorpreses perquè Jannik Sinner jugarà contra Lorenzo Musetti, en el duel entre italians. I l'altra semifinal és la més oberta, la que enfrontarà Félix Auger-Aliassime i Alex de Miñaur.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!