A les oficines del Barça es preparen per a unes setmanes molt actives. Per començar, encara queda certificar la renovació de Frenkie de Jong, que és una de les grans exigències d'Hans-Dieter Flick abans que comenci la temporada. I també estan pendents de resoldre les sortides de diverses peces que no entren en els plans del tècnic germànic, com Iñaki Peña, Pau Víctor, Héctor Fort o Pablo Torre, qui ara per ara és el que és més a prop d'anar-se'n.
Tampoc no es descarta l'adeu d'altres estrelles que no tenen assegurada una plaça en les alineacions, i poden anar-se'n si arriben ofertes interessants, com és el cas de Marc-André ter Stegen, Gerard Martín, Ronald Araújo, Ferran Torres o Andreas Christensen. I en aquesta llista també es pot incloure Marc Casadó, que genera molts dubtes, a causa que va acabar perdent el seu lloc com a titular en el Camp Nou, i es va veure clarament superat.

A més, no va poder mantenir la regularitat i l'impressionant nivell que havia exhibit durant el primer tram del curs, i que va provocar que fos considerat com una de les grans revelacions de tot el futbol europeu, guanyant-se molts elogis. I la situació del '17' es pot complicar més a partir d'aquesta temporada, en la qual s'espera que Marc Bernal acabi de recuperar-se de la greu lesió de genoll que va patir fa poc menys d'un any.
La competència que tindrà el centrecampista nascut l'any 2003 serà molt important, i hi ha molts equips que pretenen aprofitar-se d'aquesta situació per aconseguir convèncer-lo que surti del Barça per primera vegada en la seva vida, i provi sort en un altre lloc. I el gran admirador de l'internacional espanyol és el Bayer Leverkusen, que no ha dubtat a posar-se en contacte amb el seu agent, i té la intenció de presentar una oferta en ferm.
Han obtingut una increïble quantitat de diners amb la venda de Florian Wirtz i Jeremie Frimpong al Liverpool, i desitgen invertir-ho en l'arribada de Casadó, que és l'elegit per suplir Granit Xhaka, que probablement acabarà a l'Aràbia Saudita.
El Barça ja ha rebut una primera oferta en ferm per Casadó
Des del BayArena no han volgut perdre el temps i han presentat una primera oferta en ferm al Barça per intentar arribar a un acord per Casadó, valorada en un total de 30 milions d'euros, 20 de fixos i 10 en variables.

Laporta i Deco no han dubtat a l'hora de rebutjar-la, i sol·liciten un mínim de 50 'quilos' al conjunt 'werkself' per deixar-lo sortir.