El Barça pot tancar un fitxatge totalment sorprenent i inesperat en els pròxims dies, segons han filtrat des de 'RMC Sport'. Perquè Joan Laporta i Deco consideren que es necessita reclutar un nou centrecampista abans que finalitzi el mercat estival, si s'acaba concretant la venda de Marc Casadó, que és el més probable. A més, també es busca un comprador per a Frenkie de Jong, que ha deixat de ser intransferible, si arriba una bona oferta.
I altres comiats que es poden concretar al llarg de les següents setmanes són els de joves talents com Guillermo Fernández, Tommy Marqués o Brian Fariñas, que estudien la idea de marxar-se a un altre conjunt on puguin tenir un paper molt més important, per guanyar experiència en l'elit. Aquesta és la raó per la qual la directiva ha decidit valorar la contractació d'algun nou centrecampista, i Azzedine Ounahi és un nom que agrada molt.
Han estat molt atents a l'evolució que ha mantingut en els últims anys, des que el van descobrir per primera vegada, en el Mundial de Qatar, on va ser una de les grans sensacions. No obstant això, el seu nom va desaparèixer de l'agenda quan van veure el decebedor periple que va tenir per les files de l'Olympique de Marsella, on no va deixar d'acumular crítiques. I això el va obligar a haver de marxar-se a un altre lloc, esperant recuperar la confiança en si mateix.
Així que no ho va pensar dues vegades quan se li va presentar l'oportunitat de jugar a La Liga EA Sports, de la mà del Girona, que li va prometre la titularitat. Michel Sánchez estava convençut que podia arribar a convertir-se en un futbolista crucial, i encara que no va poder ajudar a evitar el descens, sí que va deixar un gran record. Va signar grans actuacions, i va ser una de les revelacions de La Liga EA Sports, recuperant l'interès de grans entitats del continent.
Per exemple, és el cas del Barça, que valora seriosament el fitxatge d'Ounahi, pel qual tan sols haurien de pagar uns 15 milions d'euros, entre fixos i variables, i fins i tot menys. I Laporta i Deco tindrien negociacions molt avançades amb el futbolista de 26 anys i amb el seu agent, segons el citat mitjà.
Hans-Dieter Flick rebutja el fitxatge d'Ounahi
No obstant això, la possible arribada d'Ounahi a l'Spotify Camp Nou no sembla convèncer a tots. És el cas de Hans-Dieter Flick, que ha rebutjat aquest fitxatge, i ha desaconsellat la seva incorporació.
No creu que sigui necessari, i abans que invertir els diners per l'africà, és partidari d'apostar per la Masia.
