El serial del possible fitxatge de Rodri pel Barça comença a causar cert nerviosisme entre la parròquia blaugrana. L'equip citizen ha rebutjat les dues ofertes que l'equip culer ha enviat fins al moment, la primera de 45+5 milions en variables i la segona de 60 amb prima inclosa, tal com ha informat fa escasses hores el mitjà britànic The Times.
El Barça espera que el fitxatge es tanqui en els pròxims dies
No obstant això, el Barça tornarà a la càrrega amb la seva última proposta, que esperen que de veritat satisfaci el Manchester City. Segons han informat des del programa Que T'hi Jugues de la Cadena SER, el Barça enviarà en les pròximes hores una oferta de 60 milions fixos més 10 en variables per Rodri Hernández. Pel que sembla, l'equip skyblue vol una xifra propera als 80 milions d'euros, una quantitat que l'equip culer no està disposat a assolir, encara que entre tots dos clubs tenen la certesa que l'operació es tancarà en els pròxims dies si l'equip culer arriba almenys als 70 milions entre fixos i variables.

El Manchester City necessita ingressar una quantitat elevada per l'internacional espanyol, ja que té com a objectiu intentar fitxar Enzo Fernández, un jugador pel qual el Chelsea demana ni més ni menys que 140 milions d'euros. D'aquesta manera, l'equip britànic està pressionant el combinat blaugrana perquè pugi la seva aposta per Rodri, un fet que passarà, però sense arribar als 80 milions que demanen a Manchester.
Ferran Torres entra en escena
D'altra banda, el Barça també està pendent de rebre una injecció econòmica per Ferran Torres de part del PSG que li permetria escometre l'operació de Rodri amb més tranquil·litat. El conjunt culer espera vendre l'heroi de la selecció espanyola per 50 milions d'euros, una xifra que l'equip parisenc estaria disposat a desemborsar per seguir millorant el fons d'armari de la seva plantilla. De fet, l'ariet blaugrana ja està esperant que s'oficialitzi el moviment per viatjar a París per unir-se a les ordres de Luis Enrique.

En qualsevol cas, el FC Barcelona és conscient que no pot tirar la casa per la finestra per un jugador de 30 anys que li queda un de contracte, tot i que la junta directiva culer també té clar que és una oportunitat de mercat única per fitxar un dels millors migcampistes del món i l'MVP Mundial. Per aquesta raó, l'equip dirigit per Hansi Flick farà un últim esforç per acabar de tancar un tracte que comença a allargar-se més del que molts aficionats esperaven.
El jugador citizen s’hauria de reincorporar aquest divendres als entrenaments. Tanmateix, si l’acord no es tanca en les pròximes hores, el City haurà de decidir si el convoca igualment o li concedeix uns dies lliures, una fórmula similar a la que ha aplicat el Barça amb Ferran Torres mentre acaba de tancar les negociacions amb el PSG.