Durant els últims dies han aparegut rumors constants que col·loquen a diverses peces del Barça en l'òrbita d'alguns conjunts de la Saudi Pro League. I el primer d'ells era Robert Lewandowski, que va ampliar el seu compromís fins a 2026 fa tan sols uns mesos, i semblava haver deixat resolt el seu futur. La idea era que es quedés un any més, i continués sent la referència ofensiva de l'equip, abans de marxar a cost zero o penjar les botes definitivament.
Durant l'última campanya va ser capaç de rescatar la seva millor versió, i va tornar a Hans-Dieter Flick la increïble confiança que li havia traslladat des del primer moment. No obstant això, la recent incorporació de Marcus Rashford, que amenaça de treure-li protagonisme, havia provocat que existissin dubtes amb el seu futur, i diversos clubs de l'Aràbia Saudita havien començat a temptejar-ho. Però en cap moment no s'ha plantejat dir adeu.
Joan Laporta i Deco estan molt satisfets amb el '9', i no creuen que en aquests moments puguin trobar a un crac de les seves habilitats i la seva capacitat golejadora. A més, els teòrics substituts que en el Camp Nou controlaven, com Alexander Isak o Viktor Gyökeres, ja s'han compromès amb altres equips. Així que l'ex del Borussia Dortmund, del Lech Poznan, del Legia de Varsòvia i del Bayern de Munic no es mourà.
En canvi, la situació de Ferran Torres, que també té propostes per sortir d'Europa, és diferent. En el Barça estan molt contents amb l'evolució que ha tingut des que 'Hansi' es va convertir en l'entrenador del primer equip, i va ser molt important en les rotacions, reivindicant-se a base de gols. Però si reben una proposta superior als 50 milions d'euros, seria realment difícil rebutjar-la, gràcies als ingressos que deixaria.
L'Aston Villa o el Newcastle United semblen haver perdut l'interès per 'El Tauró', però des de l'Aràbia sí que havien aparegut altres pretendents per a ell.
Ferran és qui es nega a abandonar el Barça
Tanmateix, en el cas de Ferran, és ell que es nega a abandonar el Barça, on afirma que es troba molt feliç, i està convençut que podrà continuar sent molt útil per a Flick. I té la intenció de respectar el contracte que té firmat, que és vàlid fins a 2027.
De fet, espera fer mèrits perquè Joan Laporta i Deco li acabin oferint la renovació, i pugui ampliar aquest compromís.