El Barça va decidir premiar els socis i sòcies que van acompanyar l'equip de Hansi Flick durant l'exili de les últimes dues temporades a Montjuïc oferint-los la preferència de poder adquirir un abonament per a la present temporada, en la qual s'hauria de tornar a l'Spotify Camp Nou. Es van posar a la venda 24.800 seients dels quasi 50.000 que caben a l'Estadi Olímpic Lluís Companys i els 44.000 que entraran al feu de les Corts on cop s'hagi autoritzat la seva reobertura. Una xifra proporcionalment baixa, però que tampoc ha servit per exhaurir existències entre els socis amb preferència.
Els socis més fidels no omplen l'oferta de 24.8000 seients
Segons ha informat el club a través dels seus canals oficials, només s'han adquirit 21.186 passis per a la present temporada. Així doncs, en queden 3.614 disponibles que ara han estat posats a la venda per aquells socis que van decidir no traslladar el seu abonament a Montjuïc durant les dues últimes temporades. Han quedat dues zones disponibles: córner primera graderia, amb un cost de 500 euros, i córner segona graderia, amb un preu de 540. El formulari per adquirir un abonament estarà obert a la zona de Socis de la web del FC Barcelona entre el dijous 16 d'octubre, a les 12 hores, i el dilluns 20 d'octubre, a les 12 hores.
Els abonats i abonades a l’Spotify Camp Nou ja poden optar al Passi Temporada 2025/26
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) October 15, 2025
🔗 Tota la informació: https://t.co/k7V8w3lw0A pic.twitter.com/33mxGXr58e
Aquests abonaments donen la possibilitat a assistir a tots els partits que queden de l'actual temporada a l'Estadi Olímpic de Montjuïc i l'Spotify Camp Nou, tant de la Lliga com de la Copa del Rei i de la Champions League, comptant a partir del partit contra l'Elx corresponent a l'11a jornada de LaLiga EA Sports. En el cas que la demanda superi l'oferta d'aquests 3.614 seients, el club realitzarà un sorteig que servirà per definir quins són els socis que podran acompanyar l'equip durant el que queda de 2025/26.
El retorn a l'Spotify Camp Nou, encara amb dubtes
Així, prop de la meitat de l'aforament de Montjuïc i l'Spotify Camp Nou estarà destinat a socis abonats. L'altre, seran entrades posades a la venda general i seients VIP. Encara es desconeix quina serà l'anhelada data del retorn a l'Spotify Camp Nou, però sí que sembla clar que la idea del club és esperar a tenir la llicència 1B per poder obrir amb 44.000 espectadors a les graderies.

Segons les últimes informacions, el Barça estaria prop de rebre la llicència 1A, que permetria estrenar el camp, però només amb un aforament de 27.000. Econòmicament, per al club continua sent més viable jugar a Montjuïc que a un Spotify Camp Nou amb capacitat reduït. Per tant, l'estrena del feu de les Corts tornarà a allargar-se, tot i que s'espera que abans de final d'any ja es pugui jugar el primer matx oficial.