El vicepresident de l'àrea social del FC Barcelona, Jordi Cardoner, ha reconegut que en l'últim Clàssic el club va comptabilitzar més aficionats del Reial Madrid del que és habitual degut, segons el directiu, per culpa de la lluita del Barça contra la revenda d'entrades.
El vicepresident blaugrana ha explicat que més de 7.000 socis van alliberar el seu abonament en l'últim Barça-Madrid a través del sistema 'Seient lliure', una xifra molt superior a l'habitual. "En l'últim clàssic hi va haver més aficionats de l'equip rival entre d'altres coses perquè es van posar 7.000 entrades en el 'Seient lliure'. En el moment que estem limitant la revenda, el que passa és que aquell soci que no pot anar al partit l'acaba alliberant i no podem garantir que qui vagi a comprar l'entrada sigui seguidor del Barcelona", ha explicat.
L'esmentada situació ja la va denunciar el passat 5 de desembre l'associació Seguiment FCB, que en un comunicat va lamentar l'excés d'aficionats blancs al Camp Nou coincidint amb l'últim clàssic. Cardoner ha realitzat aquestes declaracions en la presentació del balanç semestral de l'àrea social, en la que ha revelat que ja s'han repartit més de 50.000 entrades a diferents entitats socials amb motiu de la festa del soci solidari.
Aquesta acció se celebrarà el pròxim 21 de desembre coincidint amb la tornada dels setzens de final de la Copa del Rei contra l'Hèrcules. "Esperem que hi hagi una bona entrada, el partit s'ho mereix, tot i l'horari i, especialment, esperem un suport molt gran per al nostre equip", ha afirmat.
Finalment, ha fet un balanç positiu de la creació des del setembre passat de la grada d'animació al gol nord del Camp Nou, si bé ha lamentat els insults que s'han sentit en aquesta zona en alguns partits d'aquest curs. "Amb els grups d'animació hi ha una col·laboració estreta. Els caps dels grups han pres mesures amb la seva gent perquè aquests fets no es repeteixin. Són fets innecessaris i inoportuns. Estem atents", ha conclòs.