El Barça ha venut la totalitat de les 23.000 entrades disponibles per presenciar l'entrenament de portes obertes d'aquest divendres a l'Spotify Camp Nou. Serà el primer dia que el nou estadi culer s'obri al públic general des de l'inici de la remodelació a l'estiu del 2023. Un dia que pot suposar un abans i un després en aquesta nova etapa del club blaugrana.

Estrena de l'Spotify Camp Nou

La sessió d'entrenament, que serà la primera vegada que els futbolistes del Barça trepitgin la nova gespa del nou estadi, servirà com una prova tècnica i operativa per comprovar el correcte funcionament dels sistemes, accessos i diferents aspectes de la instal·lació. Tot això, per continuar amb el procés de reobertura progressiva del recinte ubicat al barri de les Corts de Barcelona.

L'aforament serà de 23.000 espectadors, que estaran ubicats a la zona de tribuna i de gol sud, les dues àrees corresponents a la fase 1A de la remodelació de l'estadi. Serà així perquè és l'única zona que el Barça ja disposa de la llicència de primera ocupació per part de l'Ajuntament de Barcelona. Per tant, l'altra meitat de l'estadi quedarà totalment buida.

El recinte obrirà les portes al públic aquest divendres a les 9.30 hores per a aquesta sessió d'entrenament que començarà a les 11.00 hores. El preu de les entrades, molt i molt assequibles per tractar-se del Barça, ha estat de 5 euros per als socis i de 10 per al públic general.

A més, el total la recaptació es destinarà íntegrament al projecte Polseres Blaugranes, impulsat per la Fundació Barça, iniciativa que té com a objectiu millorar el benestar emocional dels nens i adolescents hospitalitzats, així com els dels seus familiars. Aquesta iniciativa també impulsa la investigació de teràpies innovadores que contribueixen a millorar l'evolució de les malalties.

Spotify Camp Nou / Foto: EFE
Imatge de l'Spotify Camp Nou / Foto: EFE

Esperant el primer partit a l'Spotify Camp Nou

Una reobertura de l'estadi culer que suposarà l'avantsala del primer partit. I és que l'objectiu del Barça és tornar a jugar els partits del primer equip de futbol masculí a l'Spotify Camp Nou quan obtingui la llicència de la fase 1B, que ampliarà l'aforament fins a 45.000 espectadors. De moment, només està aprovada la fase 1A, però s'espera que en els propers dies hi hagi novetats positives en aquest sentit.

Per això la idea és que el proper partit que el Barça jugui com a local ja no sigui a l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc. Tot apunta que el 22 de novembre contra l'Athletic Club el partit ja es pugui disputar a l'Spotify Camp Nou.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!