Hansi Flick comença a recuperar efectius per preparar el duel d'aquest dissabte contra el Getafe (18:30). Després de quasi tres setmanes d'aturada internacional, el conjunt blaugrana tornarà a la competició per rebre a l'Spotify Camp Nou el sempre perillós equip de José Bordalás. L'objectiu del combinat català és clar: continuar sumant de tres en tres i mantenir-se invicte. L'equip va acabar el primer tram de temporada amb unes sensacions immillorables, contant els partits per victòries i golejades. Ara el gran repte és continuar al mateix nivell i aquestes setmanes d'aturada no afectin en res.
Joan Garcia torna amb el grup
No serà fàcil, però començar jugant a casa semprahe ajuda. Sobretot tenint en compte que a final de mes arriben les dues primeres cites importants del curs: el primer Clàssic, que es disputarà a l'Spotify Camp Nou, i el duel contra el Paris Saint-Germain, al Parc dels Prínceps. Hansi Flick ja ha començat a recuperar efectius per preparar aquest intens mes d'octubre. La millor notícia que ha rebut ha estat que Joan Garcia ja ha completat part de l'entrenament amb la resta de companys amb normalitat, segons ha avançat el diari Sport. Així doncs, podria ja jugar davant el Getafe.
La vuelta de Joan Garcia con el grupo mientras se van reincorporando los internacionales / 📸 @FCBarcelona_cat https://t.co/Wr3ZxU8xrp
— Guillem Borràs Pérez (@Guillembp01) October 7, 2026
Cal recordar que Joan Garcia es va lesionar el passat 16 de setembre davant el Racing de Santander. Per sort, però, no va ser cap infortuni greu. Només hauria d'estar 3 setmanes de baixa. És a dir, l'aturada per seleccions que ha acabat aquest dimarts. Ara ja es troba en la recta final de la seva recuperació. Malgrat això, no es descarta que Flick opti per la precaució i davant el Getafe torni a jugar un Livakovic que ha jugat tots els partits amb Croàcia o un Szczęsny que s'ha quedat a Barcelona, completant tots els entrenaments del conjunt culer.
Màxima precaució amb Raphinha
En un cas semblant es troba Raphinha. L'11 blaugrana va abandonar la disciplina del Brasil després del segon partit per notar unes molèsties en el segon partit. Es temia que fos una lesió greu, però finalment tot va quedar en un ensurt. Això sí, Flick té clar que no correrà cap risc. El brasiler ha estat el futbolista més en forma d'aquest inici de curs, adaptat a la seva nova posició de 9. De moment, encara no s'ha exercitat amb la resta del grup i tot indica que no serà titular contra el Getafe. Caldrà veure si entra a la convocatòria per tenir alguns minuts.
La sessió d'aquest dimecres ha comptat també amb el retorn d'alguns internacionals com Cancelo, Koundé, Xavi Espart i Marc Bernal. Els internacionals espanyols, que ahir van disputar el darrer partit contra Croàcia, s'incorporaran aquest dijous. Per tant, Flick ja comença a tenir quasi tot l'equip disponible, amb la mirada centrada a continuar brillant.
